قائم مقام معاون درمان دربار سوءاستفاده افراد فاقد مجوز قانونی و صلاحیت در طب سنتی هشدار داد وگفت: با این افراد به صورت جدی وقاطع برخورد می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 10 December 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم: عبدالخالق کشاورزی در پی فوت کودکی که به اشتباه توسط فردی فاقد مجوزهای قانونی و صلاحیت حرفه‌ای در طب سنتی اقدام به درمان شده بود، اظهار داشت: خانواده‌ای از یکی از استان‌های کشور برای انجام فرآیندهای مربوط به عمل پیوند کبد به شیراز مراجعه کرده و در نوبت پیوند کبد قرار گرفته بودند، این خانواده با فردی که فاقد هر گونه صلاحیت و مجوز در طب سنتی بوده آشنا می‌شوند و طبق دستور این فرد، تمامی داروهای قبلی بیمار را قطع می‌کنند.

نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیزات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افزود:  پس از این اتفاق، بیمار به حالت کما رفته و پس از انتقال به بیمارستان نمازی و تلاش پزشکان، بیمار فوت می‌کند. 

قائم مقام معاون درمان دانشگاه گفت: در این راستا پس از تایید تخلف و دستور از مقام قضایی مبنی بر مراجعه و تعطیلی محل، بازرسان ویژه کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی با همکاری نیروی انتظامی به محل مراجعه و از ادامه فعالیت نامبرده جلوگیری کرده و متشاکی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی تحویل داده شد.

 کشاورزی بیان کرد: هموطنان برای درمان با طب سنتی، تنها به مراکز و افراد دارای مجوز و صلاحیت مراجعه کنند تا از بروز چنین اتفاقات ناگواری پیشگیری شود.

نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیزات حکومتی دانشگاه گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا فعالیت‌های مشکوک، می‌توانند به صور ت شبانه‌روزی با تلفن 1819 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار