نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور بدون حضور مسئولین سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در شیراز گشایش یافت.
کد خبر: ۵۳۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 10 December 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:نهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس پس از چند سال با بیش از یک ساعت تاخیر و بدون حضور مسئولین کشوری در شیراز گشایش یافت.

طبق اعلام قبلی قرار بود محب خدایی  معاون گردشگری کشور در این مراسم حاضر شود و همچنین به دلیل حضور سفرای کشورهای مختلف قرار بود که مراسم افتتاحیه به طور خصوصی برگزار شود که این مهم نیز ممکن نشد.

سالن مراسم افتتاحیه به حدی شلوغ و مملو از جمعیت بود که گروه های مختلف و گروهی از مدعوین نیز به طور ایستاده در مراسم حضور داشتند.

اما مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در این مراسم، گفت: نمایشگاه فرصتی بسیار مهم در توسعه صنعت گردشگری است.

مصیب امیری ادامه داد: پس از چند سال وقفه با همکاری مسئولین نمایشگاه گردشگری مجدد برگزار شد تا میزبان ۲۰۰ غرفه باشیم.

عدم حضور مسئولین گردشگری کشور در شیراز در حالی است که چندی پیش رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سفر خود به شیراز از عدم حضور گردشگران در استان فارس گلایه مند بود و حالا که یک رویداد مهم ملی  در حوزه گردشگری در استان فارس رقم خورده که نیازمند پشتیبانی و حمایت های معنوی و مالی لازم است اما مسئولان ملی میراث فرهنگی در این مراسم حضور نداشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار