مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان فارس زمان آغاز ثبت‌نام در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در این استان را ۲۵ آذرماه جاری اعلام كرد.
کد خبر: ۵۳۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 11 December 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان فارس زمان آغاز ثبت‌نام در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در این استان را ۲۵ آذرماه جاری اعلام كرد و گفت: ثبت‌نام در دومین دوره اعزام دانشگاهیان در سال جاری تا ۲ دی‌ماه امسال ادامه دارد.
وی با بیان اینكه این اعزام‌ها ویژه زائران بار اولی نیست و كسانی كه در دوره‌های قبل هم ثبت نام كرده‌اند،‌ می‌توانند باز هم در این دوره ثبت‌نام كنند، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.labbayk.ir در این دوره ثبت‌نام كنند. 
شریفانی با یادآوری اینكه هر سال دو بار اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات صورت می‌گیرد كه یكی از مردادماه آغاز و دیگری از بهمن‌ماه آغاز می‌شود، گفت: در دوره اول امسال، یك هزار نفر از دانشگاهیان استان فارس به عتبات عالیات اعزام شدند و ظرفیت دوره دوم هنوز مشخص نشده است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان فارس با تصریح اینكه این اعزام‌ها ویژه اساتید، كارمندان و دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌هاست، گفت: اعزام‌های هجدهمین دوره از بهمن آغاز و تا اواسط اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت.
وی با یادآوری اینكه اعزام‌ها به دو صورت زمینی و هوایی صورت می‌گیرد كه البته در استان فارس دو كاروان بیشتر زمینی نیستند چرا كه تعداد متقاضیان آن كم است، گفت: دختران مجرد تنها به صورت هوایی اعزام می‌شوند كه اعزام آن‌ها از اول بهمن‌ آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.
شریفانی ادامه داد: اعزام آقایان مجرد نیز از ۲۱ اسفندماه آغاز و تا اواسط اردیبهشت ۹۷ ادامه دارد كه هم به صورت زمینی و هم هوایی این اعزام‌ها صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار