مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس، گفت: در بحث آسیب‌های اجتماعی کشور ایران دچار 20 سال عقب ماندگی است.
کد خبر: ۵۳۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 12 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:سیدعلی‌محمد موسوی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های اداره بهزیستی این شهرستان با اشاره به گزارش اخیر ریاست جمهور به مقام معظم رهبری مبنی بر وضعیت اجتماعی کشور اظهار داشت: بر این اساس، کشور در بحث آسیب‌های اجتماعی دچار 20 سال عقب ماندگی است.

وی با برشمردن برخی برنامه‌های اجرا شده در سطح کشور پس از پیروزی انقلاب برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، افزود: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم موضوع آسیب‌های اجتماعی از حاشیه به متن آورده شد و آن را تبدیل به مطالبه رهبری و مداخله قوی در این صحنه توسط دولت صورت گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه دولت همه توان خود را برای مقابله با مشکلات اجتماعی به کار گرفته است، تصریح کرد: 20 عنوان آسیب اجتماعی مهم  در کشور شناسایی و از این میان 5 مورد اولویت‌گذاری شده است.

این مسوول اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی، مفاسد اخلاقی و مناطق حاد و بحرانی را مهمترین آسیب‌های اجتماعی پیش روی کشور دانست و ادامه داد: باید برای حل مشکلات اجتماعی زمان‌ها را کوتاه، حجم کارها را افزایش، هم‌افزایی، کار خلاقانه همراه با نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی ر به کار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در یک پیچ تاریخی حساس قرار گرفته است و عبور آن مستلزم تلاش و برنامه است، اضافه کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی از اولویت‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار