فرمانده انتظامی فیروزآباد از اجرای طرح پاكسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری 16 سارق، 30 خرده فروش مواد مخدر و کشف 23 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
کد خبر: ۵۳۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 12 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: حسین ارجمند اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با جدیت و همکاری پلیس‌های تخصصی و کوپ تابعه در سطح شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران ضمن دستگیری 30 خرده فروش و معتاد موادمخدر، در بازرسی از منازل و محل پاتوق آن‌ها، 525 گرم گراس، 376 گرم تریاک، 145 گرم سوخته تریاک، 125 عدد قرص متادون، 47 گرم هرویین، 40 گرم شیره تریاک، 24 گرم شیشه و 8 گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: دستگیری 16 سارق و کشف 23 فقره سرقت از دیگر نتایج این طرح بود که پس از تکمیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارجمند با اشاره به این که اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت‌های انتظامی شهرستان است، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار