استاندار فارس گفت:درخواست ما استفاده بیشتر از دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است زیرا ۱۱۹ نقطه آسیب دیده از اعتیاد در فارس شناسایی شد که ۱۵ منطقه در شیراز و ۹ محله وضعیت بحرانی دارند.
کد خبر: ۵۳۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 13 December 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل تبادار عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری فارس افزود: در راستای سیاست کاری دولت در بحث اشتغال استان فارس همه توانایی خود را به کار گرفته است و از کمترین امکانات نهایت بهره برده شده است.

وی ادامه داد: گستردگی و شرایط فارس مشخص است و ظرفیت های استان فارس در خصوص منابع و آثار تاریخی مشخص است اما از گذشته پایه اقتصاد استان موضوع کشاورزی بود که به دلیل خشکسالی با مشکل مواجه شده است.

استاندار فارس یادآور شد: خشکسالی باعث مهاجرت به شهرهای بزرگ استان شده است و خروجی مهاجرت فقر و بیکاری بیشتر و سپس آسیب اجتماعی است.

تبادار افزود: دغدغه مسئولین استان آسیب های اجتماعی است البته همه بر اثر بیکاری نیست اما یک مولفه مهم است.

وی افزود: درخواست ما استفاده بیشتر از دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است زیرا ۱۱۹ نقطه آسیب دیده از اعتیاد در فارس شناسایی شد که ۱۵ منطقه در شیراز و ۹ محله وضعیت بحرانی دارند.

استاندار فارس تاکید کرد: در موضوع ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی فعالیت و تاکیدات مناسبی در استان شده است اما انتظار دارم نگاه های کلان مرکز نیز همراه باشد.

تبادار در خصوص توجه ویژه به راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی نیز گفت: تعداد تخت بیمارستانی در استان فارس در مقایسه با شاخص های کشور کمتر است که امیدوارم با توجه به تعداد بیمه شدگان و افراد تحت پوشش به این مهم توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار