مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) ماه آینده به لارستان می آید. با توجه به مراجعات مکرر وتماسهای فراوان مردمی با دفتر نماینده و نیز تماسهای دلسوزان با دکتر جعفرپور نماینده مردم و ابراز شگفتی از قیمت اعلام شده برای پرواز تهران از مبدا یکی از شهرهای مجاور، و تفاوت چشمگیر آن با پروازهای تهران – لار، جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، این موضوع را پیگیر شد و در تماس با شرفبافی مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) مراتب اعتراض مردم منطقه را به اطلاع وی رسانده و علت این امر را جویا شد.
کد خبر: ۵۳۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹ 13 December 2017
تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:در این تماس تلفنی مدیرعامل هما  اعلام کرد که قیمتهای مورد اعتراض مردم، قیمت مورد نظر شرکت مطبوعش نبوده و  بلکه این امر مرسوم است که در پروازهای اول هر فرودگاه برای کشف قیمت و کشش بازار ، قیمت بسیار پایین اعلام میشود تا پس از چند پرواز قیمت رسمی و واقعی آن مشخص و از آن پس قیمت واقعی اعلام می گردد.

شرفبافی افزود:  قطعا قیمت های مورد اشاره برحسب کیفیت خدمات و زمان پرواز بسیار متفاوت خواهد گردید و افزایش خواهد یافت . همچنانکه این روش در سالها قبل در پروازهای اول از فرودگاه لارستان نیز بکار گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار