چند تاکسی خاطی با ارامش خاطر از عدم برخورد راهنمایی و رانندگی و سازمان تاکسیرانی با انها با حضور بر نبش کوچه پزشکان ضمن گرفتن مسافر و ضایع کردن حق تاکسی های موجود در محل قانونی موجب ایجاد ترافیک میشوند.
کد خبر: ۵۳۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷ 13 December 2017
تابناک فارس به نقل از خبر نورآباد:ترافیک همگام با بیکاری روز به روز در شهرستان ممسنی رو به افزایش است و جمله "ما همه مسافر کش همدیگه ایم " در بین جوانان و افراد مسن این شهر در حال جا افتادن میباشد و به نوعی بسیاری از جوانان و افراد مسن با خودروی شخصی یا تاکسی در حال مسافر کشی هستند.

اما یکی از نکات مورد توجه تجمع ناکسی ها در میدان اصلی شهر نوراباد بود که با برنامه ریزی از سوی راهنمایی و رانندگی ممسنی به کوچه فرعی انتقال یافت که به جد موثر بر روان شدن ترافیک بود.

اما نکته ای که چندین مرتبه دیده شده است عدم رعایت قانون از سوی بعضی از تاکسی داران است که با حضور در سطح شهر و گرفتن مسافر مانع اجرای قانون میشوند.

این مورد واقع بر نبش کوچه پزشکان جلب توجه میکند و چند مرتبه به مسئولین مربوطه بخصوص راهنمایی و رانندگی گزارش داده شد ولی عدم برخورد جدی با این افراد متخلف آن هم روبروی راهنمایی و رانندگی ممسنی موجب افزایش تعداد تاکسی ها بر این کوچه شده است.

به گفته خبرنگار ما امروز مامور راهنمایی و رانندگی ضمن عدم توجه و اخطار به تاکسی های متخلف اقدام به جریمه کردن دیگر خودروهایی کرد که خلاف مقررات پارک کرده بودند و قبض صادره از سوی مامور توسط وی برده میشد و به احتمال زیاد راننده نیز از جریمه بی اطلاع میماند.

شایان ذکر است موضوع عدم توجه و برخورد با تاکسی های متخلف توسط خبرنگار ما به مامور راهنمایی و رانندگی منتقل شد که وی نیز تاکسی ها را در حال حرکت عنوان کرده بود و این در حالی است که بیش از 15 دقیقه از توقف تاکسی ها و فریاد انها برای گرفتن مسافر میگذشته است. 

همچنین نبود گشت تاکسیرانی به صورت منظم و عدم برخورد قاطع از سوی سازمان تاکسیرانی شهرستان با این افراد خاطی نه تنها مشکلی از مشکلات عمومی را رفع نمیکند بلکه عموم را نسبت به عملکرد مسئولین بدبین میکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار