زیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عزم این وزارتخانه در فقرزدایی و کاهش فقر مطلق در جامعه جدی است و گام ها در این راستا مبتنی بر برنامه ریزی برداشته می شود.
کد خبر: ۵۳۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 14 December 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی ربیعی در نخستین روز سفر به استان فارس در جلسه شورای اشتغال شهرستان جهرم افزود: برای تحقق اهداف پیش بینی شده در این زمینه، اقشار آسیب پذیر را به سه گروه تقسیم کرده ایم و دولت برای توانمندسازی و بی نیاز شدن آنها از حمایت های مالی دولتی اقدام می کند. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای اشتغالزایی گفت: علاوه بر 600 میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید، 11 هزار میلیارد ریال برای اشتغال فراگیر در استان فارس اختصاص یافته است. 
وی با اشاره به قابلیت های شهرستان جهرم اظهار کرد: مشاغل مرتبط با پرورش دام و طیور و آبزی پروری به عنوان مکمل در کنار کشاورزی در این شهرستان از تسهیلات برخوردار می شوند. 
ربیعی همچنین صنایع فرش و حمل و نقل جهرم را از طرح های مشمول تسهیلات نام برد و گفت: این وزارت خانه در راستای إیجاد زمینه اشتغال در شهرستان حمایت ویژه ای از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان خواهد داشت. 
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور نیز در این جلسه در پاسخ به درخواست های مطرح شده گفت: باجه بانک رفاه در بخش خَفر شهرستان جهرم در آینده نزدیک آغاز به کار می کند. 
سید تقی نوربخش با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای بهره برداری از پلی کلینیک شهرستان جهرم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: شعبه بیمه تامین اجتماعی در بخش های کردیان و سیمکان شهرستان جهرم ایجاد می شود. 
در این جلسه مقرر شد، اعتباری با هدف کمک به بخش بهداشت و درمان به دانشگاه علوم پزشکی جهرم پرداخت شود و رادیوتراپی بیمارستان این شهرستان هم تا چند روز آینده راه اندازی شود. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر چهارشنبه در مسیر حرکت از شیراز به جهرم در بخش خفر این شهرستان مورد استقبال مردم منطقه قرار گرفت. 
ربیعی با قدردانی از مردم خفر گفت: استقبال گرم شما روحیه دوچندانی به من بخشید و تلاش خود برای رفع مشکلات این منطقه به کار خواهم بست؛ این روحیه و صمیمیت شما باعث شد که بگویم من خود را یک خفری می دانم و من خفری ام . 
در این دیدار، امام جمعه خفر درخواست هایی در ارتباط با آغاز به کار نمایندگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کانون بازنشستگان در این شهر و همچنین ارتقای منطقه از نظر تقسیمات کشوری را مطرح کرد. 
.بخش خفراز توابع شهرستان جهرم است. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه با هدف انجام سفری 2 روزه وارد استان فارس شد. شرکت در جلسه شورای اداری استان فارس نخستین برنامه این عضو کابینه در شیراز بود. 
وی سپس رهسپار جهرم شد و در جلسه شورای اشتغال این شهرستان شرکت کرد. 
بهره برداری از طرح های اشتغالزایی داراب و شرکت در جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین از دیگر برنامه های علی ربیعی در روز پنجشنبه 23 آذرماه جاری است. 
شهرستان های جهرم، داراب و فیروزآباد به ترتیب در فاصله 193، 225 و 92 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار