پیرو اطلاعیه شماره 76 سه شنبه مورخ 96/09/21 وضع هوای مناطق مختلف کشور تحت تاثیر سامانه بارش زای جنوبی به شرح زیر پیش بینی می شود:
کد خبر: ۵۳۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 14 December 2017
جمعه 96/09/24: بارش باران گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و مواج بودن دریا درمناطق مرکزی و غربی خلیج فارس بویژه سواحل استانهای بوشهر و خوزستان، بتدریج ازبعدازظهر تنگه هرمز و دریای عمان، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه با آبگرفتگی معابردر جنوب خوزستان، بوشهر، نیمه جنوبی و غرب فارس، بارش باران و در ارتفاعات برف در کهگیلویه و بویراحمد.
شنبه 96/09/25: بارش باران گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و مواج بودن خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بویژه سواحل استانهای خوزستان، بوشهر و هرمزگان، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت  همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در هرمزگان، بوشهر، جنوب فارس و جنوب کرمان و بارش برف در ارتفاعات جنوبی کرمان.
به سبب وزش باد شدید، از بعدازظهر پنجشنبه تا یکشنبه خلیج فارس و از بعدازظهر جمعه تا یکشنبه تنگه هرمز و دریای عمان مواج می باشد. از اینرو توصیه می شود محدودیت در تردد شناورهای سبک و تفریحی تا شناورهای متوسط جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار