تیم هندبال شهید چمران لارستان در پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور با اقتدار صدرجدول را تصرف کرد.
کد خبر: ۵۳۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴ 14 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان کشور هفته پیش به پایان رسی و دور برگشت  نیز بعد از دو هفته استراحت و از هشتم دی‌ماه آغاز می‌شود.

سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان با حضور 7 تیم از 5 آبان ماه آغاز و در 7 هفته و با بازی‌های جذاب و نزدیک پیگیری شد.

در پایان نیم‌فصل این رقابت‌ها، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که عنوان قهرمانی فصل گذشته و مقام چهارمی آسیا را در کارنامه دارد، توانست به‌عنوان تنها نماینده استان فارس در این مسابقات با کسب 5 پیروزی، یک شکست، تفاضل گل 62 و درمجموع 10 امتیاز قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند تا همچنان شانس نخست قهرمانی در لیگ برتر هندبال بانوان ایران باشد.

تیم متحول شده نفت و گاز گچساران نیز توانسته است فراتر از انتظار در این دوره از رقابت‌ها شرکت کند و با یک سری بازی‌های حساب‌شده بالاتر از گروه‌های مدعی با کسب 5 برد، یک شکست و تفاضل گل 39 با 10 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گیرد.

همچنین تیم مدعی تأسیسات دریایی تهران که همچون فصل گذشته قدرتمند در این مسابقات حاضر شده است، با کسب 5 برد، یک باخت و تفاضل گل 36 در رده سوم جدول جای دارد.

در نیمه دوم جدول نیز تیم شهرداری شاهین‌شهر اصفهان با 3 برد و 3 باخت با 6 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد، هیأت هندبال کردستان با 2 برد و 4 باخت در جایگاه پنجم جدول ایستاده است، هیأت هندبال اصفهان با یک‌ برد و 5 باخت با کسب 2 امتیاز ششم جدول قرار دارد و تیم بهمن بهبهان نیز بدون کسب امتیاز در رده آخر جدول جای گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار