معاون پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با رشد مطلوب دانشگاه شیراز در تولید و ارائه مقاله‌های علمی رتبه سوم و از نگاه پایگاه علوم استنادی و اسکوپوس رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۳۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹ 14 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: بصیر هاشمی بعدازظهر امروز در آیین بزرگداشت هفته پژوهش درسخنانی اظهار داشت: با رشد مطلوب دانشگاه شیراز در تولید و ارائه مقاله‌های علمی رتبه سوم و از نگاه پایگاه علوم استنادی و اسکوپوس رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه در حوزه پژوهش سرمایه است و باید در ارتقای مقاله‌های علمی و پژوهشی دانش‌بنیان گام‌های اساسی از سوی اساتید، محققان و دانشجویان برداشته شود، افزود: در سال گذشته یک تا 3 درصد بودجه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به امر پژوهش و تحقیقات علمی  دانش‌بنیان اختصاص یافت  و در این راستا از مسؤولان انتظار داریم که نسبت به این حوزه اهتمام بیشتری از خود نشان دهند.

معاون پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: بعضی از دوستان قصد خودزنی دارند ونمی خواهند شاهد رویداد‌های مهم علمی و پژوهشی باشند و نیز در این راستا  اگر از عملکرد معاونت پژوهشی دانشگاه نقد منصفانه‌ای داشته باشند آن را مطرح کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین اظهار داشت: عملکرد معاونت علمی پژوهشی دانشگاه  در ارائه  و تولید مقاله‌های علمی و پژوهشی بسیار مطلوب بوده است.

حیدر بهادر خاطرنشان کرد: حضور برگزیدگان و پژوهشگران عرصه پژوهش و فناوری در این هفته  نشان از اهمیت این حوزه در ارتقای پروژ‌ه‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار