رئیس پلیس راهور شیراز گفت: تاکنون 123 نقطه حادثه‌خیز شیراز شناسایی و برای مقابله با حوادث ناشی از تصادف اقدام بازدارنده‌ای از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی در شهرستان شیراز انجام‌شده است.
کد خبر: ۵۳۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵ 14 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:سرهنگ سید فرج‌الله موسوی بعدازظهر امروز در حاشیه آیین  هفته حمل‌ونقل عمومی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز در اجرای روان‌سازی و تنظیم ترافیک  در کاهش تصادف رانندگی به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در 8 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته  در برخورد با متخلفان رانندگی، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و توقیف خودروهای متخلف، تصادف در کلان‌شهر شیراز 10 درصد کاهش‌یافته است.

 رئیس پلیس راهور شیراز تصریح کرد: صدور 652 مورد مجوز ترافیک، بیش از هزار و 500 مجوز صدور گردشگری برای تور‌های گردشگری، بیش از هزار و 500 مورد مجوز تمدید و افتتاح صنوف جدید ازجمله فعالیت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در سال جاری است.

موسوی با اشاره به اینکه برای مقابله با کاهش تصادف رانندگی جرائم کافی نیست، باید تغییرات در تخلف‌های رانندگی اجرا شود، افزود: توجه به زیرساخت‌های شهری، ترویج فرهنگ شهروندی، استفاده از حمل‌ونقل عمومی، سرویس‌های تجمعی برای کارکنان دولت و نیز ساماندهی تجمع شهرک‌های صنعتی و پزشکی و انتقال پایانه‌های مسافربری به حاشیه شهر  در کاهش ترافیک و جلوگیری از تصادف نقش اساسی و تعیین‌کننده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار