فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۱۰هزار و ۷۰۰نفری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در ۹ ماه گذشته ۲۹ تن مواد مخدر در استان فارس کشف شده است.
کد خبر: ۵۳۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 15 December 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 4 عملیات مسلحانه پلیس مواد مخدر با قاچاقچیان انجام شده که 500 کیلوگرم تریاک و هروئین کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 10 هزار و 700 نفر قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در 9 ماه گذشته 29 تن مواد در استان فارس کشف شده است.

وی با اشاره به طرح ضربتی که در سه روز گذشته انجام شده است افزود: یگان‌های انتظامی شهرستان‌های شیراز، لارستان و اقلید موفق شدند پنج تن مواد کشف و 12 قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته هیچ منطقه‌ای از نگاه حمایتی ما پنهان نیست و با اقداماتی که انجام خواهد شد، تلاش می‌شود تا این فضاها در شرایط مناسب اجتماعی به امورات خود بپردازند.

گودرزی عنوان کرد: ارتقاء کیفی احساس امنیت بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش  و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم از اولویت‌های پلیس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار