ائمه جمعه فارس در خطبه های نماز جمعه امروز از تصمیم نادرست آمریکا، شهادت مفتح و نیازهای شهرشان سخن گفتند.
کد خبر: ۵۳۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 16 December 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما: حجت الاسلام موسوی خراسانی امام جمعه آباده با محکومیت اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت : استکبار بداند که مردم ایران هیچگاه دست ازدفاع ازمسلمانان جهان بویژه ملت مظلوم فلسطین برنخواهد داشت ************

حجت الاسلام موسوی امام جمعه لارستان با اشاره به کمک های  خوب مردم این شهرستان به زلزله زدگان کرمانشاه گفت :  مجمع خیرین سلامت لارستان ساخت سه باب خانه پزشک و 6 دستگاه کانکس را متعهد شده است ./

************

حجه الاسلام  خرسندی امام جمعه رستم با اشاره به 27 آذر سالروز شهادت مجاهد مبارز شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت : این دو نهاد باید با وحدت و همدلی در تولید علم و فناوری تلاش مضاعفی داشته باشند .

*********

حجت الاسلام جمالی زاده امام جمعه فسا گفت : مسئولان و دست اندرکاران همایشها ، جشن ها و نمايشگاهها در اجرای  برنامه هایشان حدود شرعی و چارچوب های فرهنگی و اجتماعی کشور را در نظر بگیرند تا مشکلی ایجاد نشود ./

*********

حجت الاسلام کلانتری امام جمعه موقت مرودشت گفت:  اهداف امریکایی ها ایجاد حاشیه امن برای رژیم غاصب صهیونیستی وجلوگیری از پیشرفت مسلمان در منطقه است که مسلمانان باید با حفظ وحدت هوشیار باشند .

*******

حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون با اشاره به 27 آذر سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت : هدف دشمن جدا کردن این دو نهاد مهم و اثرگذار است و باید برای خنثی کردن توطئه دشمن همکاری آنها افزایش یابد .

**********

حجه الاسلاگزیده ای از خطبه های ائمه جمعه فارسم ملک نسب خطیب موقت جمعه سپیدان با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال آینده کشور به مجلس از دولتمردان و نمایندگان مجلس خواست با دقت و حساسیت تلاش کنند کاهش مشکلات کشور در بودجه دیده شود .

**********

 حجت الاسلام صفایي امام جمعه خنج  با اشاره به معایب و مزایای فضای مجازی از خانواده ها خواست ضمن تقویت محاسن آن از معایبش غافل نباشند ./

*********

حجت الاسلام صداقت امام جمعه موقت قیروکارزین با اشاره به 27 آذر روز وحدت  حوزه و دانشگاه گفت :  حوزه و دانشگاه باید تقویت کننده و تکمیل کننده یکدیگر باشند و برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند

*********

حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد گفت: اسراییل و آمریکا بدانند بیت المقدس متعلق به جهان اسلام است و نابخردی رییس جمهور امریکا موجب می شود تا مسلمانان یک دست ومتحد برابرسیاست امریکا واسراییل بایستند.

**********گزیده ای از خطبه های ائمه جمعه فارس

زاهديان امام جمعه موقت اهل سنت خنج از كمك هاي مردم این شهرستان به مناطق زلزله زده كرمانشاه و مسوولان علوم پزشکی فارس برای توسعه و تجهیز بيمارستان خنج قدرداني کرد ./

**********

حجت الاسلام و المسلمين دژکام امام جمعه جهرم ضمن دعوت مردم و مسوولان به هوشیاری برابر ابعاد جنگ نرم و تلاش برای مقابله با آن وحدت حوزه و دانشگاه را برای ادامه حرکت  انقلاب اسلامی لازم و ضروری دانست .

*********

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر با اشاره به مشکلات حضور بیش از ظرفیت اتباع خارجی در این شهرستان از مسوولان فارس خواست برای ساماندهی و نظارت بر فعالیت های آنان هر چه سریعتر اقدام کنند .

***********.

حجت الاسلام عباسی امام جمعه خشت با اشاره به حمایت ترامپ از رژیم صهیونیستی گفت: رییس جمهور آمریکا با این حمایت مفتضحانه شخصیت واقعی خود را به دنیا نشان داد و بیشتر از گذشته منفور شد .

********

حجت الاسلام سفارامام جمعه آباده طشک با اشاره به حوادث رانندگی درجاده های این بخش گفت: به دلیل قرارگرفتن منطقه درمسیر بندرعباس وکرمان، مرمت ، تعریض و استقرار پلیس در جاده های آباده طشک ضروری است.

***********

حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح گفت: رشد فضای علمی و فرهنگی و تربیت استادان مجرب و متعهد، از مزایای وحدت حوزه و دانشگاه است.

*******

حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه گفت: دانش آموزان استثنایی، نیازمند توجه بیشترمسئولان هستندو باید برای آنان بیش ازدانش آموزان عادی تلاش کرد تا زمینه رشد و شکوفایی شان فراهم شود.

*********

حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضابااشاره به حوادث درجاده این بخش گفت: زیرساخت های لازم رانندگی در این جاده فراهم شود تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.

**********

حجت الاسلام علوی امام جمعه گله دار با اشاره به لزوم انتخاب سریع شهردار این شهر، از شورای شهر خواست تا ضمن ایجاد وحدت، یک فرد بومی کارآمد را به عنوان شهردار گله دار انتخاب کنند.

**********

حجت الاسلام خادم امام جمعه گویم با قدردانی از صدا و سیمای فارس به دلیل انعکاس مشکلات مردم، خواستار رسیدگی به مشکلات ترافیک و گاز رسانی  این منطقه ازسوی مسئولان شد./

**********

حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز به تعطیلی عملیات گازرسانی این بخش اشاره کرد وگفت: باتوجه به سردسیری بودن این منطقه مردم از نفت و چوب به عنوان سوخت استفاده می کنندکه لزوم تکمیل طرح گازرسانی را بیشتر می کند.

*********

حجت السلام روحانی امام جمعه خفربا اشاره به وجودبزرگان دراین بخش گفت: باید برای معرفی بزرگان دینی وعلمی این بخش تلاش و مرکزی برای این کار ایجاد شود.

*********

حجت الاسلام ساریخانی امام جمعه مزایجان با اشاره به تصمیم دولت برای حذف برخی یارانه بگیران گفت: این تصمیم باید با تحقیق و بسیار دقیق باشد تا حق نیازمندی ضایع نشود.

*********

حجت الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان با تاکید بر وحدت حوزه ودانشگاه گفت:هدف دشمنان انقلاب، ایجاداختلاف بین روحانیت ودانشگاهیان بودکه پس ازشهادت آیت الله مفتح و وحدت این دو نهاد ریشه انقلاب مستحکم شد.

********

حجت‌الاسلام رستگار امام جمعه سیدان گفت: جداکردن افغانستان وبحرین از ایران بخشی ازخیانت‌ دولت انگلیس به مردم ایران بود و نباید به این دولت خبیث و مکار اعتماد کرد.

**********

حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شهرک گلستان گفت برخی رفتارهادرنمایشگاه گردشگری فارس درشأن سومین حرم اهل بیت (ع) نبودومتولیان برگزاری نمایشگاه ازمردم عذرخواهی کنند.

********

حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد گفت: کار بزرگ پهلوان علیرضا کریمی در مسابقات جهانی و رویارو نشدن با ورزشکار رژیم صهیونیستی از کسب مدال با ارزش تر و موجب قدردانی است .

********

حجت الاسلام حسین نژادیان خطیب جمعه صدرا گفت: وحدت ، هم افزایی و تعامل حوزه و دانشگاه موجب اصلاح و پیشرفت جامعه و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار