امام جمعه خرامه: اگر یک فرماندار قوی است بگذارید کار کند، اگر ضعیف است اصلا چرا انتخاب شده، سخت‌ترین گزینش‌ها باید برای انتخاب فرماندار باشد، مسوولیت‌ها را طوری واگذار کنید که شخص بداند چندسال مسؤولیت دارد، طوری باشد که وقتی مردم او را می‌بینند بگویند این شخص نمی‌گذارد حق ما پایمال شود.
کد خبر: ۵۳۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 16 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به مسئله انتخاب فرماندار برای شهرستان خرامه اظهار داشت: چیزی که باعث شگفتی شده این است که طی شش هفت سال گذشته، پنج فرماندار معرفی شده، هیچ کسی هم تایید نمی‌کند که عمر این مسؤولیت سیاسی اینقدر کوتاه باشد.

وی افزود: فرماندار وقتی که تازه معرفی می‌شود تا دو سه ماه اول که نمی‌تواند کار کند، ماه آخر هم که کار خاصی انجام نمی‌دهد، پس چیزی برای خدمت کردن باقی نمی‌ماند، آیا این کارها صحیح است؟

صباحی ادامه داد: اگر یک فرماندار قوی است بگذارید کار کند، اگر ضعیف است اصلا چرا انتخاب شده، سخت‌ترین گزینش‌ها باید برای انتخاب فرماندار باشد، مسوولیت‌ها را طوری واگذار کنید که شخص بداند چندسال مسؤولیت دارد، طوری باشد که وقتی مردم او را می‌بینند بگویند این شخص نمی‌گذارد حق ما پایمال شود.

امام جمعه خرامه ضمن ابراز گلایه از طولانی‌شدن برخی پروژه‌های شهرستان گفت: پنج ماه قبل، کلنگ‌زنی گازرسانی روستاهای کربال را انجام دادیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد، مثل این است که امام جمعه و فرماندار و نماینده مجلس و استاندار یک تئاتری را انجام می‌دهند و می‌روند.

وی ادامه داد: مردم از ما می‌پرسند که برای چه آمدید، ما هیچ جوابی نداریم، نمی‌دانیم از خودمان گلایه کنیم یا از مسؤولان استان، اگر چیزی آماده نیست چرا کلنگ بزنیم، این طولانی‌شدن پروژه‌ها اعتماد مردم به مسؤولین را خدشه‌دار خواهد کرد.

صباحی به حواشی روز گذشته در مقبره شهدای گمنام اشاره کرد و افزود: ساخت مقبره شهدای گمنام چندین سال است که به درازا کشیده شده و دلیل آن هم این بود که فقط یک نفر، مسؤول این کار نیست.

امام جمعه خرامه بیان داشت: تاکنون ساخت المان شهدای گمنام دو بار کلنگ‌زنی شده اما به خاطر اختلاف در ساخت آن کاری انجام نشده، همه ما مقصریم از جمله خود من، به خاطر اینکه به یک نتیجه واحد نرسیده‌ایم.

وی ضمن تشکر از دغدغه فرمانده سپاه خرامه گفت: مثل همیشه وحدتمان را حفظ می‌کنیم، مسئله پیشنهاد جابه‌جایی شهدا نباید باعث ناراحتی شود، نمی‌گذاریم یک ناراحتی آغاز یک شکاف باشد، به‌زودی ساخت المان شهدای گمنام را در پارک شهر آغاز خواهیم کرد.

صباحی ادامه داد: مبلغ 60 میلیون تومان اعتبار جهت ساخت المان شهدای گمنام از سوی فرمانداری اختصاص یافته، ان‌شاءالله کار را شروع می‌کنیم و به زودی مقبره شهدای گمنام را به زیارتگاه تبدیل خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار