یکی از این منطقه های بسیارزیبا آبشار مارگون بزرگ ترین و مرتفع‌ترین آبشار چشمه‌ای جهان هست که در مرز استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته هست. آبشار مارگون در بعضی از کتب وپوسترهای گردشگری بدلیل ضعف مدیریتی مدیران شهرستانی واستانی در زیر مجموعه کهگیلویه و بویراحمد واقع می گردد.
کد خبر: ۵۳۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 16 December 2017
تابناک فارس به نقل ازمارگون:یکی از این منطقه های بسیارزیبا آبشار مارگون بزرگ ترین و مرتفع‌ترین آبشار چشمه‌ای جهان هست که در مرز استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته هست.

آبشار مارگون در بعضی از کتب وپوسترهای گردشگری بدلیل ضعف مدیریتی مدیران شهرستانی واستانی در زیر مجموعه کهگیلویه و بویراحمد واقع می گردد.
آبشار مارگون مربوط به سپیدان فارس است


نام سپیدان باجاذبه ها ومکان های گردشگری بی شماری گره خورده هست که یکی از اینها زیباترین آبشار قطره ای جهان آبشارمارگون هست که در روستای مارگون از توابع قسمت مرکزی سپیدان درفاصله ۵۰کیلومتری شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان قرارگرفته هست .

     گفتنی هست، دو روستای لوداب و مارگون در بین یاسوج و سی سخت قرار دارد که با روستای مارگون سپیدان متمایز هست.این آبشار از جنبه تقسیمات کشوری تماما در شهرستان سپیدان هست و با مرز یاسوج و سپیدان اکثر از ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.در این راستا لازم هست مدیران ارشد استانی وشهرستانی وارد عمل شده و در این زمینه اقدامات بنیادی انجام دهند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار