ستاندار فارس گفت: موقعیت احداث نیروگاه خورشیدی در شهرستان هایی با ویژگی گراش مناسبت تر از سایر نقاط استان است بنابراین احداث شهرک نیروگاهی در این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 17 December 2017
تابناک فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: مهندس اسماعیل تبادار در جلسه فعالان اقتصادی هرستان گراش اشاره به ظرفیت های بسیار برجسته مالی در این شهرستان، گفت: با توجه به توانایی و دارایی مردم این دیار سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان هایی مانند گراش  مجال مناسبی برای رشد و توسعه صنعت، تولید، اشتغال، کارآفرینی و به تبع آن رونق اقتنصادی و رفاه عمومی فراهم می کند.

استاندار فارس در ادامه افزود: البته این شهرستان همچون سایر شهرستان ها از اعتبارات و تسهیلاتی که دولت در زمینه اشتغال و کارآفرینی در نظر گرفته بهره خواهد برد.

مهندس تبادار همچنین به نقش موثر خیران در عمران و آبادی و خدمات رسانی در شهرستان گراش اشاره کرد و گفت: نگاهی گذرا به ارائه خدماتی از جمله ساخت بیمارستان، دانشگاه پزشکی، کلینیک تخصصی و ... در این شهرستان نشان می دهد که خیران و نیک اندیشان این دیار با نوع دوستی و کرامت خود در راستای توسعه گام برداشته اند.

وی خاطر نشان کرد: اگر صنعت، راهسازی، تولید و اشتغال و... نیز در کنار آموزش، درمان و امور فرهنگی مذهبی مورد توجه خیران و افراد نوع دوست این دیار قرار بگیرد یقینا زمینه توسعه شهرستان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

استاندار فارس با ابراز خورسندی از اینکه نرخ بیکاری در شهرستان گراش 4.1درصد گزارش شده در حالی که این نرخ در استان 11.4درصد است، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های برجسته موجود در گراش، رونق فعالیت های بخش خصوصی نه تنها می تواند سبب به صفر رسیدن نرخ بیکاری در این شهرستان باشد بلکه زمینه های اشتغال را برای سایر مناطق استان نیز تامین خواهد کرد.

وی همچنین موقعیت احداث نیروگاه خورشیدی در شهرستان هایی با ویژگی گراش را مناسبت تر از سایر نقاط استان دانست و گفت: احداث شهرک نیروگاهی در این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار