محصول کنجد تولیدی در شهرستان مهر علاوه بر تولید فراورده های کنجد در کارگاه های داخل شهرستان، به شهرستان های همجوار، و استان های یزد، قم و تبریز فرستاده می شود.
کد خبر: ۵۳۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 17 December 2017
تابناک فارس به نقل از مهرستان:محصول کنجد تولیدی در شهرستان مهر علاوه بر تولید فراورده های کنجد در کارگاه های داخل شهرستان، به شهرستان های همجوار، و استان های یزد، قم و تبریز فرستاده می شود.
به گزارش پایگاه خبری مُهرستان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مُهر ؛ محمد محمودی  رئیس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی  گفت: در سال زراعی جاری ۶۵۰ تن دانه کنجد از مزارع شهرستان مهر برداشت گردید.

محمودی با بیان این مطلب گفت: این میزان کنجد از سطح ۶۵۰ هکتار از مزارع شهرستان برداشت گردیده است و با توجه به اینکه از محصولات کم آب بر می باشد کشت آن به کشاورزان توصیه می گردد.
رییس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی مهر افزود: محصول کنجد به سبب استفاده بسیار اندک سموم و کودهای شیمیایی در آن و گاها عدم استفاده، یکی از سالم ترین محصولات کشاورزی است که در تولید ارده، روغن کنجد، حلوا ارده و… به کار برده می شود.
محمودی در پایان ابراز داشت: محصول کنجد تولیدی در شهرستان مهر علاوه بر تولید فراورده های کنجد در کارگاه های داخل شهرستان، به شهرستان های همجوار، و استان های یزد، قم و تبریز فرستاده میشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار