مديرعامل مجمع خيرين تامين سلامت استان فارس گفت: در آينده‌ي نزديك، درمانگاه شماره 2 انجمن بيماران كليوي استان فارس، توسط يك نيك‌انديش در شيراز احداث مي‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 01 January 2018

علي‌اكبر رامجردي گفت: اين درمانگاه با كمك 12 ميليارد ريالي دكتر سهيلا امامي، نيك‌انديش ايراني مقيم آمريكا در شيراز احداث مي‌شود.

او گفت: اين نيك‌انديش به نيابت از همسرش، مرحوم دكتر مهرداد امرائي‌همداني، در احداث درمانگاه شماره 2 بيماران كليوي، كمك و مشاركت مي‌كند.

رامجردی با اشاره به عقد تفاهمنامه‌اي بين مجمع خيرين تامين سلامت و سهيلا امامي، گفت: این فرد نیکوکار ساکن ایران نیست اما با دیدن برنامه هفتگی مجمع خیرین که از شبکه فارس پخش می شود، با این مجموعه آشنا شده است.

او اضافه كرد: اين نيك‌انديش اعلام كرد كه با توجه به اینکه همسرش از متخصصان جامعه پزشکی شیراز بوده و در سال‌های قبل در اين شهر خدمات ارزنده‌اي ارائه كرده است، مصمم به اجراي نيت خير او شده است.

رامجردی مدت زمان اجرای این پروژه را حدود یک سال پیش بینی و اضافه كرد: این پروژه در زمینی متعلق به انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی فارس، به مساحت 770 متر مربع اجرا می شود.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی فارس نيز در اين رابطه گفت: درمانگاه مورد نظر با زيربنايي حدود 4 هزار مترمربع و در هفت طبقه احداث مي‌شود.

نادر معيني اضافه كرد: درمانگاه شماره يك انجمن بيماران كليوي فارس نيز سال 64 و به همت نيكوكاران تاسيس شده است.

معيني افزود: اکنون هشت هزار و 500 بیمار در استان فارس و استان‌های همجوار تحت پوشش انجمن حمايت از بيماران كليوي فارس قرار دارد و اميدواريم با راه‌اندازي درمانگاه شماره 2، خدمات اين انجمن گسترش كمي و كيفي داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار