استاندار فارس برای دومین مرتبه از وضعیت مدیریت بانک کشاورزی استان فارس انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۴۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 03 January 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: پیش از ظهر چهارشنبه جلسه شورای کشاورزی استان فارس در سالن شهید قاضی استانداری فارس با حضور اعضای این شورا که اکثرا مدیران دستگاه های مختلف استان هستند برگزار شد.

در این جلسه استاندار فارس مانند گذشته موضوع بهره برداری بهینه از آب و رفع مشکلات کشاورزان را مد نظر قرار داد اما زمانیکه موضوع تسهیلات کشاورزی مطرح شد عدم حضور رئیس بانک کشاورزی استان در جلسه بعث اعتراض تبادار شد.

این ناراحتی استاندار در حالی بود که عدم حضور رئیس شعب بانک کشاورزی استان فارس در این شورا برای دومین بار بود و در جلسه دیگر نیز استاندار فارس از نماینده بانک کشاورزی درخواست کرد که از جلسه خارج شود.

عدم حضور رئیس بانک کشاورزی استان فارس در شورای کشاورزی که مهمترین مرجع تصمیم گیری و برنامه ریزی برای بهبود وضعیت کشاورزی استان است در حالی روی می دهد که مهمترین اعتراض و مشکلات کشاورزان و صنایع وابسته به بخش کشاورزی امروز از این بانک و عدم همکاری است.

به اعتقاد تبادار، مسئولین در هر پست و جایگاهی که هستند باید در جلسات تصمیم گیری شرکت کنند و این عدم حضور نمی تواند توجیهی داشته باشد.

اعتراض استاندار فارس به عدم حضور رئیس بانک کشاورزی استان در جلسه به حدی بود که شخصا تلفنی با رئیس بانک صحبت کرد و اعتراض خود را اعلام داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار