استاندار فارس خطاب به خانواده دستگیر شدگان گفت: هیچ کس بدون خلاف، دستگیر نشده است و افراد دستگیر شده اهتمام داشتند نظم و انضباط عمومی را برهم بزنند.
کد خبر: ۵۴۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 04 January 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز (14 دی) در تجمع علیه اغتشاشگران با اشاره به اینکه اعتقاد مردم، بازخواست مردم از مسئولین و حتی تجمع مردم در چارچوب مقررات جایگاه ویژه ای در نظام دارد، گفت: اما این موضوع با مسئله ای که این چند روز اتفاق افتاد متفاوت است، نظام اسلامی با مخالفین نظام و با افرادی که دل در گرو آمریکا، صهیونیست و امثالهم دارند برخورد خواهد کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در چارچوب خواسته مردم با افرادی که به امنیت و اموال عمومی تعرض داشته اند، برخورد خواهد داشت، اظهار داشت: تعرض به امنیت و اموال عمومی از سوی مردم قابل تحمل نیست و من و سایر مسئولین با این افراد برخورد خواهیم داشت.

 

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره جلوه بزرگ حضور مردم در راهپیمایی ضد اغتشاشات، اضافه کرد: هر زمانی که برای نظام و انقلاب مشکلی پیش بیاید، مردم جانانه این جلوه را به پا می کنند، هرجا که کمترین مشکل برای نظام پیش بیاید، این مردم به عنوان بالاترین حربه به پیش خواهند آمد و از اسلام و انقلاب حمایت خواهند کرد.

 

 

استاندار فارس با یادآوری این مطلب که خود مردم با افرادی که می خواهند کمترین تعرضی را خدای نکرده به نظام اسلامی داشته باشند، برخورد خواهند کرد، اظهار داشت: البته این جلوه تلنگری به مسئولین است که مسئولین بیش از پیش توجه به نگرانی ها و مشکلات مردم داشته باشند و آنچه در توان دارند را از مردم دریغ نکنند.

 

 

تبادار با اشاره به اینکه بعد از خداوند از این مردم تشکر می کنم و به عنوان یک خادم خود و همکاران سعی خواهیم داشت تا بیشتر در خصوص خدمت به مردم گام برداریم، افزود: هر کسی خارج از چارچوب نظام اسلامی، نظم عمومی را به هم بزند، مجموعه قضایی و امنیتی نهایت برخورد را با او دارند.

 

وی خطاب به خانواده دستگیر شدگان هم گفت: هیچ کس بدون خلاف، دستگیر نشده است و افراد دستگیر شده اهتمام داشتند نظم و انضباط عمومی را برهم بزنند و اموال عمومی را تخریب کنند.

 

استاندار فارس ضمن تقدیر از نیروهای نظامی و امنیتی، تاکید کرد: به همت نیروهای نظامی و انتظامی کمترین مخاطرات در فارس وجود داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار