امام جمعه موقت شیراز گفت: دشمنان در ۲۲ بحرانیکه برای کشور ایجاد کردند با تدبیر رهبری و مردم شکست خوردند مردم ایران بصیر، فهیم و حکیم هستند و امیدواریم مسئولین مشکلات مردم و از همه مهمتر بیکاری جوانان را برطرف کنند.
کد خبر: ۵۴۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: ۱۷ دی سالروز توطئه استعماری کشف حجاب است که رضا شاه پس از سفر به ترکیه دستور کشف حجاب را داد که هنوز هم دود آن به چشم ما می رود.

وی با اشاره به ۱۹ دی نیز تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ۱۹ دی ماه در قم آغاز شد که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید که در آن روز یکی از روزنامه ها به امام(ره) توهین کرد و مردم قم دیگر تحمل نکردند.

امام جمعه موقت شیراز در خصوص موضوعات اخیر نیز گفت: باید از نیروی انتظامی و سربازان گمنام تشکر کرد که آتش فتنه را خاموش کردند.

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: باید از مردم وفادار تقدیر و تشکر کرد زیرا حماسه آفریدند و برای حمایت از ولایت وارد صحنه شدند و مردم شیراز هم حماسه دیگری خلق کردند.

وی ادامه داد: در این حوادث از ۱۱۴۸ شهر فقط چند شهر عده ای اندک جمع شدند و تخریبی انجام دادند که از همان اول اعتراض کنندگان به وضعیت معیشت راه خود را از اختشاشگران جدا کردند.

امام جمعه موقت شیراز گفت: مطالبات به حق مردم باید پیگیری شود در فارس ۲۶۵ هزار بیکار داریم که مجلس و دولت باید اقدام سریع کنند.

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: وظیفه مردم را امام(ره) مشخص کرده که اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان بیفتند که در این راستا مردم اول امنیت می خواهند و رهبری نیز بر این مهم تاکید دارند.

وی یادآور شد: باید تحلیل کرد که اتاق فرمان آشوبگران کجا بود، ۷۴ درصد این اتاق فرمان آشوب از خارج کشور بود و فضای مجازی نیز در این مسیر حرکت می کرد.

امام جمعه موقت شیراز خطاب به فتنه گران نیز گفت: ملت با کمک سربازان گمنام همواره در خنثی کردم فتنه ها هستند و منافقین هم نباید فراموش کنند که جایگاهی در میان مردم ندارند و سلطنت طلبان نیز فراموش نکنند که سال ۱۳۲۰ بریتانیا برای او تکلیف مشخص می کردند و در زمان شاه نیز آمریکایی ها برای کشور تکلیف مشخص می کردند.

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: سلطنت طلبان چگونه شعار ایران دوستی می دهند که کشور را در اختیار دیگران قرار دادند مگر کشور دچار چی شد که آنها بازگردند و ما دوباره پزشک از خارج کشور وارد کنیم.

وی افزود: آن زمان که وابسته بودیم گذشته و ما باید قدر انقلاب و رهبری را می دانیم و طعم شیرین ولایت فقیه را چشیدیم و با تمام وجود لمس کردیم.

امام جمعه موقت شیراز گفت: دشمنان در ۲۲ بحرانیکه برای کشور ایجاد کردند با تدبیر رهبری و مردم شکست خوردند مردم ایران بصیر، فهیم و حکیم هستند و امیدواریم مسئولین مشکلات مردم و از همه مهمتر بیکاری جوانان را برطرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار