رییس هیأت دوومیدانی استان فارس گفت: سه بانوی فارسی در رقابت های قهرمانی دوومیدانی کشور صاحب دو مدال طلا و یک برنز شدند.
کد خبر: ۵۴۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 06 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:سیروس زارع امروز با اعلام این خبر افزود: در ماده ۶۰ متر بامانع این دوره از مسابقات، الناز کمپانی از استان فارس در دور مقدماتی با ثبت زمان ۸ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه ضمن راه یابی به مرحله فینال، رکورد ملی این ماده را بهبود بخشید و در مرحله نهایی نیز با زمان ۸ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و بار دیگر رکورد ملی را شکست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ماده پرتاب وزنه مریم نوروزی دیگر نماینده فارسی با ثبت رکورد ۱۱/۷۱ متر و فاطمه یوسفی از فارس نیز با پرتاب ۱۰/۶۶ متر به ترتیب بر سکوی اول و سوم قرار گرفتند.

رییس هیأت دوومیدانی استان فارس عنوان کرد: در نهایت تیم تهران «الف» با کسب ۸۴ امتیاز اول شد.خراسان رضوی با ۵۸ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.گلستان با ۵۴ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. تیم تهران «ب» با کسب ۴۱ امتیاز چهارم شد و تیم فارس نیز با ۲۷ امتیاز به مقام پنجم بسنده کرد.

زارع با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات در رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا که به میزبانی تهران برگزار می شود شرکت خواهند کرد، اظهار داشت: پیکارهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی بانوان کشور با شرکت ۱۳۱ ورزشکار در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار