فرمانده نیروی انتظامی فارس از به هلاکت رسیدن یک شرور مسلح در شهرستان خرامه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس امروز بیان کرد: مأموران فرماندهی انتظامی استان فارس با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه و محل تردد یک شرور مسلح و متواری به هویت «ح – م» را شناسایی و موضوع دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از انجام هماهنگی قضائی، مأموران به مخفیگاه این فرد در اطراف کوه‌های شهرستان خرامه اعزام و فرد شرور را مورد محاصره قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه مأموران در جهت تسلیم شدن این فرد هشدار‌های لازم را دادند، تصریح کرد: فرد شرور بدون توجه به مأموران اقدام به تیر اندازی به سمت آنان و ایجاد درگیری مسلحانه کرد.

سردار گودرزی افزود: پس از مدتی درگیری، در نهایت این فرد شرور به ضرب گلوله مأموران به هلاکت رسیده و دو قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ‌های مربوطه که با استفاده از آن‌ها به سمت مأموران تیر اندازی می‌کرد، از وی کشف شد.

وی با اشاره به شرارت‌ها و سوابق این فرد شرور، گفت: سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان خرامه همراه با تیر اندازی به سمت مردم، حمل و نگهداری سلاح، ایراد ضرب و جرح عمدی، تیر اندازی به سمت مأموران نیروی انتظامی، قاچاق اسلحه و مهمات و سرقت مسلحانه از جمله مهمترین اقدامات ضد امنیتی این شرور بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: به هلاکت رسیدن این شرور مسلح، موجی از شادی و اظهار رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی و همچنین تقدیر و تشکر ویژه امام جمعه شهرستان در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه شهرستان خرامه از اقدامات سبز پوشان عرصه نظم و امنیت را در پی داشته است.

سردار گودرزی اضافه کرد: مأموران نیروی انتظامی استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و مخلان نظم و امنیت بدانند که با برخورد شدید مأموران نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار