مدیر ارتقاء سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان از ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی در 17 مرکز دندان‌پزشکی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 09 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حامد هاشمی  در نشست خبری از تجهیز 7 آزمایشگاه از 20 آزمایشگاه این شهرستان به دستگاه‌های انجام آزمایش‌های هرمونی خبر داد و اظهار داشت: 20 مرکز در شهرستان لارستان مجهز به آزمایشگاه است که تمامی خدمات ارائه‌شده در این آزمایشگاه‌ها برای رفاه حال شهروندان با تعرفه دولتی انجام می‌شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد:26 دندان‌پزشک با استقرار در 17 مرکز دندان‌پزشکی در مراکز جامع خدمات سلامت شهرستان لارستان به شکل رایگان به گروه هدف خدمت می‌کنند.

این مسوول بیان کرد: این 17 مرکز شامل مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در سطح شهرستان‌های لارستان و خنج می‌شود که مجهز به درمانگاه دندان‌پزشکی شده‌اند.

هاشمی یادآور شد: در این مراکز ارائه خدمات جهت گروه سنی زیر 14 سال، زنان باردار و مادران در دوران شیردهی به شکل رایگان بوده و برای سایر افراد خدمات با تعرفه بر طبق مصوبات دولتی محاسبه می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مراکز 26 پزشک مستقر است و همه آن‌ها در ساعات صبح و برخی مراکز در ساعات بعدازظهر نیز به ارائه خدمت می‌پردازند.

مدیر ارتقاء سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان بابیان اینکه برابر استانداردهای وزارت بهداشت به ازای هر 15 هزار نفر باید یک دندان‌پزشک به ارائه خدمت بپردازند، اضافه کرد: پیرو پیگیری‌های مسوولان در معاونت بهداشتی، به علت تراکم جمعیتی منطقه این تعداد به 10 هزار نفر کاهش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار