بیش از ۴ هزار نشان خودروی سرویس مدرسه، در بین رانندگان سرویس مدارس به منظور هشدار و و اعلام احتیاط به سایر رانندگان توزیع شد.
کد خبر: ۵۴۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 09 January 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: با توجه به اهمیت ایمنی دانش آموزان هنگام تردد در شهر و برای اطلاع سایر رانندگان از وضعیت خودرو کناری خود، خودرو‌های سرویس مدارس با نصب بنر بر روی شیشه عقب خود نشان دار می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم افزایش آگاهی شهروندان و رعایت احتیاط در خصوص سرویس مدارس، افزود: سازمان دانش آموزی فارس بیش از چهار هزار نشان مشخص سرویس مدرسه با محتوای احتیاط و هشدار را در اختیار شرکت‌های طرف قرارداد خود قرار داده است تا در بین رانندگان خود توزیع کنند.

کلاری ادامه داد: در ۳ سال اخیر سازمان دانش آموزی فارس توانسته با نگاه تربیتی به سرویس مدارس شهر شیراز این برنامه را به عنوان یک الگو در کل کشور مطرح کند.

وی بیان کرد: امروز نظارت در حوزه سرویس مدارس به گونه‌ای است که خوشبختانه تمام شهروندان خود را یک ناظر سرویس می‌دانند و گزارش‌های بسیاری از تخلفات احتمالی رانندگان به ما می‌رسد که ما نیز پیرو گزارش‌های مستند مردمی تذکرات لازم را به رانندگان می‌دهیم.

کلاری، هدف سازمان دانش آموزی را دقیق‌ترین ساماندهی و بیشترین نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان به نمایندگی از اولیای دانش آموزان دانست.

وی با تاکید براینکه رانندگان سرویس مدارس علاوه بر نصب برچسب روی شیشه جلو، ملزم به نصب این بنر‌ها بر روی شیشه عقب خودرو هستند، اظهار داشت: خانواده‌ها و اولیا نیز باید نسبت به این موضوع حساس باشند و خود به عنوان اولین ناظران ما، نصب این علائم بر روی خودرو سرویس مدرسه فرزندان خود را بررسی کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس از جابجایی بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز توسط بیش از ۱۰ هزار خودرو در سطح شهر شیراز خبر داد و تصریح کرد: حضور این تعداد خودرو در ساعات ترافیک شهری نیازمند رعایت اصول ایمنی همه جانبه از سوی رانندگان و شهروندان است.

کلاری از اولیا و شهروندان خواست تا به منظور حفظ امنیت دانش آموزان و خودرو‌های سرویس مدارس، همکاری لازم با این خودرو‌ها در هنگام رانندگی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار