رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی: با بیان اینکه آمریکا به هرشکلی که توانسته دشمنی خود را با ایران ثابت کرده است،گفت:جمهوری اسلامی ایران در راه تعالی گام بر می‌دارد و با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۵۵۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 10 January 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی‌کوچی درخصوص سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از مردم قم به مناسبت قیام 19 دی ماه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی و ملت ایران هیچ گاه از آمریکا هراسی نداشته‌اند و در زمان جنگ 8 ساله نیز آمریکایی ها از صدام حمایت کردند ولی شکست خوردند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بین آمریکا و رژیم پهلوی پیوند محکمی وجود داشت،بیان کرد: در زمان مبارزات مردمی پیش از انقلاب که با رهبری امام خمینی (ره) پیگیری می‌شد، آمریکا حامی خاندان پهلوی بود ولی حکومت ستمشاهی آمریکا در نهایت نابود شد.

وی با اشاره به اینکه در این 40 سالی که از عمر انقلاب می گذرد،آمریکا همواره در مقابل ایران بوده است، افزود: آمریکا و ایادی‌اش هرکاری که می‌توانستند را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.

رضایی کوچی با بیان اینکه آمریکا در راستای دشمنی با ملت ایران از هیچ کوششی دریغ نکرد،متذکرشد:حمله به هواپیمای مسافربری مردم بی دفاع و مظلوم ایرانی توسط آمریکا از جمله اقداماتی بود که دشمنی ایران و آمریکا را نشان می‌دهد.

نماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به هرشکلی که توانسته دشمنی خود را با ایران ثابت کرده است،گفت:جمهوری اسلامی ایران در راه تعالی گام بر می‌دارد و با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار