فرمانده نیروی انتظامی داراب گفت: مردم انتظار دارند که مسوؤلان با یکدیگر تعامل مثبت داشته و هرکجا بین مسوؤلان اختلافی رخ دهد مردم ضرر می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 10 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سرهنگ عبدالرضا ضربت در نشست مشترک نیروی انتظامی و شورای شهر با اشاره به تأثیر زیباسازی شهر در کاهش جرائم اظهار کرد: با توجه به وسعت و جمعیت داراب انتظار می‌رود اعضای شورا و شهرداری با همراهی نماینده و فرماندار، جهت ارتقا جایگاه نیروی انتظامی شهرستان پیگیری لازم را انجام دهند چراکه افزایش نیرو، امنیت و خدمات‌رسانی سریع درگرو این هم‌افزایی است.

وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند که مسوؤلان با یکدیگر تعامل مثبت داشته و هرکجا بین مسوؤلان اختلافی رخ دهد مردم ضرر می‌کنند.

فرمانده انتظامی داراب احداث یک کلانتری جدید را در سطح شهر ضروری دانست و افزود: برای احداث کلانتری 13 شهرستان داراب همکاری شورا و شهرداری با نیروی انتظامی لازم است و عدم همکاری لطمه جبران‌ناپذیری به مردم می‌زند.

ضربت خاطرنشان کرد: احداث کلانتری 13 شهر داراب مصوب شده است اما برای احداث باید سند و کاربری زمین به نام نیروی انتظامی باشد.

وی با اشاره به اهمیت نصب علائم رانندگی و خط‌کشی جاده‌ها و خیابان‌های سطح شهر گفت: متأسفانه تعداد تصادف‌های شهرستان داراب نسبت به گذشته افزایش داشته است که با نصب علائم رانندگی و خط‌کشی معابر انتظار داریم آمار تصادف کاهش یابد.

فرمانده انتظامی داراب گفت: جهت کمک به شهرداری و به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان، تلاش می‌کنیم راهکارهایی جهت دریافت عوارض خودرویی از شهروندان در نظر گرفته شود.

ضربت با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری گفت: اقشار مختلف سخنان رهبر معظم انقلاب را می‌پذیرند چراکه به‌حق مطرح می‌شود و هر انسان آزاده‌ای حرف حق را دوست دارد و می‌پذیرد.

وی ضمن تقدیر از مردم داراب به سبب همکاری شایسته با نیروی انتظامی در هفته‌های اخیر گفت: در فتنه سال 88 دشمن در مراکز استان‌ها نفوذ کرد اما در حوادث اخیر به شهرستان‌ها هم ورود کرده بودند البته حضور مردم درصحنه فرصت را از آن‌ها گرفت.

فرمانده انتظامی داراب خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند به امنیت، آرامش و اقتدار کشور ما آسیب بزنند بنابراین همه وظیفه‌داریم در مقابله با آن‌ها محکم عمل کنیم چراکه هر اقدام اشتباهی از سوی ما ممکن است فرصت سوءاستفاده را به دشمنان بدهد.

به گزارش فارس، در این نشست اعضای شورای شهر و شهرداری به بیان خدمات خود در حوزه ارتقا امنیت پرداخته و پیشنهادهایی درزمینهٔ افزایش امنیت در سطح شهر داراب ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار