مدیر کل استاندارد فارس از تدوین استانداردهای خدمات گردشگری نظیر استاندارد هتل ها و تورها خبر داد و گفت: رشد بهره وری، کاهش ضایعات در سایه تولیدات قابل قبول و استاندارد سازی شکل می گیرد.
کد خبر: ۵۵۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 10 January 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: مرتضی رهنما، مدیر کل استاندارد فارس امروز (20 دی) در مراسم افتتاحیه 2 دفتر استانداردسازی و تبادل تکنولوژی اتاق بازرگانی شیراز گفت: اگر تولیدی انجام می شود ولی استاندارد نداشته باشد، کاری بی برنامه و محکوم به شکست خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه استاندارد حاصل اجماع تولید کننده، مصرف کننده و دولت خواهد بود، افزود: دفتر استانداردسازی در اتاق بازرگانی باید افتتاح می شد و نظرات صاحب نظران و نخبگان علمی باید مد نظر قرار گیرد که این مهم با برنامه های آتی اتاق بازرگانی عملیاتی خواهد شد.

 

رهنما با تاکید بر اینکه دفتر استاندارد سازی در جوار پراک علم و فناوری باید ایجاد شود، اظهار داشت: رشد بهره وری، کاهش ضایعات در سایه تولیدات قابل قبول و استاندارد سازی شکل می گیرد.

 

وی از تدوین استانداردهای خدمات گردشگری نظیر استاندارد هتل ها و تورها خبر داد و اظهار داشت: آمادگی داریم در این راه گام برداریم.

 

مدیر کل استاندارد فارس با اشاره به اینکه جلوگیری از موازی کاری یکی از وظایف این دفتر استانداردسازی است، تاکید کرد: باید استاندارد در خدمت تولید باشد و حلقه اتصال تولید و استاندارد، اتاق بازرگانی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار