نماینده ولی فقیه در استان فارس: همه نیروها در کنار نیروی انتظامی و زیر فرمان آن بودند و نیروی انتظامی به خوبی جریان را مدیریت کرد به گونه‌ای که در استان فارس این حادثه به عکس سال 88 کمترین خسارت را در کشور داشت.
کد خبر: ۵۵۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 11 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله اسدالله ایمانی  در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با قدردانی از نیروی انتظامی در جریان‌ حوادث اخیر اظهار داشت: قدرت‌های بزرگی پشت این حوادث اخیر ایستاده بودند، در جهان امریکا، در منطقه عربستان با امکانات مالی و فضای مجازی، اسرائیل با حضور فعال و برخی از کشورهای اروپایی نیز در این حوادث دست داشتند.

وی با تقدیر از فعالیت به هنگام نیروی انتظامی گفت: اگر نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی از این کار ممانعت نکرده بود، خواه و ناخواه آنها برنامه‌های بعدی را اجرا می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه تاکنون سابقه نداشته که آشوب خیابانی کشور در شورای امنیت مطرح شود، افزود: امریکا 2 بار حوادث اخیر را 2 بار به شورای امنیت منتقل کرده و این نشان می‌دهد آمریکا قصد دارد از این موضوع به نفع خود و مقاصدش استفاده کند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه نیروی انتظامی مدیریت صحنه را در حوادث اخیر بر عهده داشت، عنوان کرد: همه نیروها در کنار نیروی انتظامی و زیر فرمان آن بودند و نیروی انتظامی به خوبی جریان را مدیریت کرد به گونه‌ای که در استان فارس این حادثه به عکس سال 88 کمترین خسارت را در کشور داشت.

وی با بیان اینکه این اتفاق با برنامه‌ریزی و اشراف نیروی انتظامی بر موضوع رخ داد، گفت: شما در این موضوع حالت انفعال نداشتید، حالت آگاهی و تسلط بر فضا برای شما فراهم بود. می‌دانستید کجا حادثه‌خیز است و چه کسانی دست به این حوادث می زنند و چه آثاری ممکن است داشته باشد اینها اطلاعاتی است که برای تصمیم‌گیری و اقدام به موقع فوق‌العاده موثر است.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به تجارب گذشته نیروی انتطامی افزود: جمع‌آوری سلاح، شناسایی عناصر سلطنت‌طلب، منافق و گروه‌هایی که دنبال بهانه هستند تا برای نظام مشکل ایجاد کنند سبب اشراف و آگاهی نیروی انتظامی شد و نتیجه هم کم حادثه بودن استان فارس رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس درباره افراد دستگیر شده در این حوادث بیان کرد: عناصر فریب‌خورده و کسانی که تحت تاثیر فضاهای مجازی قرار گرفتند و از روی احساسات آمدند با عده‌ای که با عناد و به قصد تخریب آمدند با هم فرق دارند.

وی اظهار داشت: فریب‌خوردگان را باید ارشاد و با ارشاد راهی زندگی کردو صحیح هم نیست گرفتار شوند چون آثار منفی و تبعات بیشتری دارد اما افراد شرور و دشمن نظام باید نتیجه عملشان را طبق قانون ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار