سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران به عنوان سومین مربی برتر جهان انتخاب شد.
کد خبر: ۵۵۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 11 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:دبیر هیات فوتبال فارس،  با بیان این مطلب اظهار داشت: سایت فوتسال جهان با رای گیری از 200 کارشناس برجسته دنیا برای انتخاب برترین های این رشته ورزشی، ناظم الشریعه را به عنوان سومین سرمربی برتر فوتسال جهان انتخاب کرد.
کوروش امامی فر افزود: چندی پیش از سوی این سایت، اسامی 10 سرمربی برتر دنیا معرفی شد تا از بین آنها بهترین ها انتخاب شود.
وی، اضافه کرد: بر اساس این رده بندی، خوزه لوپز از کشور اسپانیا در رده نخست قرار گرفت، دیه گو رائول گونزالس از کشور آرژانتین دوم شد و سید محمد ناظم الشریعه بر مکان سوم ایستاد.
دبیر هیات فوتبال فارس ادامه داد: همچنین تیم ملی فوتسال ایران پس از تیم های برزیل، آرژانتین و اسپانیا در رده چهارم جهان ایستاد.
وی گفت: سر مربیانی ازکشور های اسپانیا، لهستان، مالزی، آرژانتین، فرانسه، میانمار، ازبکستان، تایلند و برزیل نیز در این رده بندی حضور داشتند.
تیم‌‌ ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام جهانی 2016 کلمبیا با شایستگی به عنوان سوم جهان رسید و در رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان نیز قهرمان قاره کهن شد.
سید محمد ناظم الشریعه، در سال 1348خورشیدی در بخش قادر آباد از توابع شهرستان خرم بید استان فارس تولد یافت. او از سال 1370 همراه با تیم منتخب فارس، فوتسال را آغاز کرد و به همراه باشگاه فوتسال صدرای شیراز به عنوان مربی و بازیکن مقام چهارم کشور را کسب کرد.
وی، در سال 1382به عنوان مربی تیم ملی فوتسال امید ایران انتخاب شد و تا سال 1385هدایت این تیم را برعهده داشت.
ناظم الشریعه، همچنین سابقه سرمربیگری تیم های گیتی ‌پسند اصفهان و حفاری اهواز در لیگ برتر را در کار نامه دارد و به همراه این تیم ها مقام سوم و چهارم لیگ برتر را کسب کرده است.
او از سال 1394 سر مربی تیم ملی فوتسال ایران شد و به همراه این تیم، مقام سوم جهان و نخست آسیا را کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار