نماینده مردم فسا گفت:بنده معتقدم که نمایندگان مجلس باید نسبت به بودجه رویکرد ملی داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 11 January 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا  در واکنش به انتقاداتی مبنی بر اینکه اولویت برخی از نمایندگان مجلس، کَندن از بودجه برای هزینه کردن در حوزه انتخابیه است، اظهار کرد: بنده معتقدم که نمایندگان مجلس باید نسبت به بودجه رویکرد ملی داشته باشند.

وی ادامه داد: این دسته از نمایندگان تنها به دنبال این هستند که در حوزه انتخابیه خود اعلام کنند که سهم بیشتری نسبت به دیگر نمایندگان از بودجه سالانه کشور برای حوزه انتخابیه خود گرفته‌اند که این رفتار به هیچ وجه در شأن نمایندگان مجلس نیست.

جمالی بیان کرد: ممکن است این اقدام باعث شود که این نمایندگان احساس کنند در حوزه انتخابیه خود به موفقیت و دستاوردی رسیده‌اند اما اگر بر اساس زد و بند‌ حقی از حوزه‌های انتخابیه دیگر ضایع کنند، باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم فسا با تاکید بر اینکه طبق قانون، وکلای ملت باید به مطالبات همه مردم توجه ویژه داشته باشند، گفت: البته باید به این نکته هم اشاره کرد که اگر بودجه‌نویسان به عدالت در مناطق و حوزه‌های انتخابیه مختلف کشور معتقد باشند، نمایندگان مجلس هم به دنبال سهم بیشتر برای حوزه انتخابیه خود نخواهند بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: قاطبه نمایندگان به بودجه کشور به صورت ملی نگاه می‌کنند فقط تعدادی از نمایندگان چنین دیدگاهی ندارند که باید در رویه خود تغییر ایجاد کنند و به منافع همه مردم در مناطق مختلف کشور توجه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار