رییس هیأت تکواندو استان فارس گفت: سه تکواندوکار از استان فارس به اردوی تیم ملی نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.
کد خبر: ۵۵۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 11 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:ابراهیم غیاثی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: فدراسیون تکواندو کشو ۲۹ هوگوپوش را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که نام رضا نجات از زرقان، عرفان مرادی از مرودشت و محمد جواد رضایی از فسا در میان آنها دیده می شود.

وی نقش هیأت شهرستان ها در پیشرفت تکواندو فارس را بسیار موثر و موفقیت آمیز دانست و ابراز داشت: جای بسی خوشحالی است که هیأت تکواندو استان، سه هوگوپوش از شهرستان های تابعه را به جامعه تکواندو کشور معرفی کرده است.

رییس هیأت تکواندو استان فارس افزود: اردوی تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان از روز شنبه ۲۳ دی ماه در آکادمی ملی المپیک تهران آغاز می شود.

غیاثی خاطرنشان کرد: تیم ملی تکواندو ایران خود را به منظور شرکت در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان که فرورودین ‌ماه ۹۷ به میزبانی تونس برگزار می شود آماده می کند.

وی ادامه داد: محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی ایران در بازی های المپیک ۲۰۱۸ جوانان است و وحید عبداللهی نیز به عنوان سرمربی به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان اعزام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار