امام جمعه مهر:انتقاد را نماد مدنيت اجتماعی و آزادی بیان برشمرد .
کد خبر: ۵۵۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 13 January 2018

تابناک فارس به نقل از مهرستان: نماز جمعه این هفته شهر مُهر به امامت حضرت حجت السلام شاکری امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش مُهرستان به نقل از ستاد نماز جمعه شهرستان مُهر؛ حجه الاسلام شاکری در خطبه اول؛ پرداخت نفقه را یکی از حقوق خانواده شمرد و افزود: مطابق بعضی از روایات اگر مردی نفقه همسرش را پرداخت نکند حاکم می تواند بین آنها جدایی بیفکند.

شاکری با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم قم گفت : رهبری فرمودندكه((سر آمریکا به سنگ خورد)) در دو جا می شود تحلیل کرد یکی در داخل کشور ما که به اهداف شومشان يعني براندازي نظام نرسیدند و دوم در جامعه جهانی و شورای امنیت كه آمریکا بطور مفتضحي منزوی شد.

وی ادامه داد: در طول ریاست جمهوری ترامپ جامعه جهانی تا الان دوبار جلوی او صف‌آرایی کردند.
اين استاد سطح عالی حوزه با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورای امنیت گفت: خوب است جریان وال استریت هم در شورای امنیت مطرح شود با توجه به اینکه جمعیت تظاهرات وال استریت وتظاهرات بعد از انتخابات اخیر رياست جمهوري آمریکا چند برابر بود.

خطیب نماز جمعه مُهر با تفکیک اعتراض از اغتشاش و با تشکر از نیروی ناجا در ناآرامی های اخیر افزودند : اعتراض و انتقاد باید باشد و این انتقادها باعث می‌شود مسئولان مراقب حرکات و سکنات خویش باشند و به هیچ نحو نباید موضوع انتقاد بسته شود.
وی انتقاد را نماد مدنيت اجتماعی و آزادی بیان برشمرد .

حجه الاسلام شاکری با تشکر از زحمات حجت الاسلام حاج آقا تقوی ریاست محترم شورای سیاستگذاری برای رئیس جدید شورا جناب حجت الاسلام حاج علی اکبری آرزوی توفیق بیشتر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار