فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان، یک تن و ۱۷۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد.
کد خبر: ۵۵۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 13 January 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد مخدر را به شهر شیراز انتقال دهند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی محل تردد قاچاقچیان را در محور فیروزآباد - شیراز شناسایی و پس از اعزام به محل مورد نظر، یک دستگاه تریلی را توقیف کردند که در بازرسی از آن ۶۷۲ کیلوگرم حشیش کشف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اضافه کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان لامرد از خبری مبنی بر نگهداری مقادیری مواد مخدر در منزلی واقع در یکی از روستا‌های این شهرستان، مطلع شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از پارکینگ ساختمان و همچنین خودرو پژو ۴۰۵ پارک شده در آن مکان، ۴۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان ممسنی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سردار گودرزی گفت: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در این خصوص نیز یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خواهد بود و مأموران نیروی انتظامی استان بر اساس قانون با اینگونه افراد برخورد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار