نماینده ولی فقیه در فارس گفت: شهرداری شیراز طی سال های گذشته مشکل فساد مالی نداشته و همواره با سلامت بوده و باید همین روند ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 13 January 2018

آیت الله اسدالله ایمانی ظهر شنبه در دیدار مدیران شهرداری شیراز با نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: شهرداری جایی است که بیشترین نگاه مردم را به خود دارد که این لطف خداوند است و باید به این نیاز کلی و عمومی پاسخ گفت.

وی ادامه داد: مردم اشتباه متوجه نمی شوند زیرا چیزیکه مردم بیان می کنند از حقیقت برخوردار است و شهرداری باید در حد توان پاسخگوی مردم باشد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: جاییکه درآمد و هزینه یکی شد زمینه فساد و آلودگی ایجاد می شود و آنچه به غلط در ذهن ها بوده ناشی از این موضوع است.

امام جمعه شیراز یادآور شد: در این موارد باید هوشیاری ناظرین باعث رفع این مباحث شود که طی سال های گذشته شاهد این سلامت بودیم و خواهیم بود.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: شهر و شهروند اصولگرا و اصلاح طلب، مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد و شهروند به دنبال استفاده از شهر است که نگاه شهردار نیز همین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نقاط آسیب پذیر نیز گفت: باید با استفاده از توان محلات و مناطق محروم به فکر ایجاد اشتغال باشیم.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: متاسفانه امروز نرخ مهاجرت به شیراز ارزان شده است در حالیکه گذشته افرادی مانند خواجوی کرمانی و سید گرگانی به شیراز مهاجرت داشتند که متاسفانه توجه ای هم به قبر سید گرگانی نشده و این باعث ناراحتی گرگانی ها هم شده است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: باید استانداری و دیگر دستگاه ها ورود کنند و وضعیت شهرستانها و روستاها را ساماندهی کنند.

آیت الله ایمانی یادآور شد: راه اندازی مراکز محلات نیز کار جالبی و بهتر از خانه های فرهنگ است و از طرفی باید به فکر باغات باشیم و با توجه به مشکلات مالی باید هزینه ها کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار