نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی: بیمارستان جهرم بعد از شیراز از نظر وسعت و زیربنا به عنوان دومین بیمارستان فوق تخصصی و قطب پزشکی استان فارس، خدمات پزشکی را به جنوب فارس و کشور ارائه خواهد داد.
کد خبر: ۵۵۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 14 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا رضایی امروز اظهار داشت: بیمارستان جهرم در ابتدا با ۲۰۰ تخت شروع به احداث و در طول زمان براساس نیازهای موجود و با توجه به اینکه بیش از نیمی از تخت‌های بیمارستان‌های جهرم در اختیار مردم شهرستان‌ها و استان‌های مجاور قرار دارد، تخت‌های آن به ۳۰۰ تخت افزایش یافت.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد این بیمارستان، فوق تخصصی است، گفت: بیمارستان جهرم بعد از شیراز از نظر وسعت و زیربنا به عنوان دومین بیمارستان فوق تخصصی و قطب پزشکی استان فارس، خدمات پزشکی را به جنوب فارس و کشور ارائه خواهد داد.

وی افزود: در این مجموعه که زمین آن را خانواده مرحوم خواجه‌پور اهدا کرده‌اند شهر سلامت با بیمارستان‌های مکمل احداث و خدمات بهداشت و درمانی ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث مرکز درمان ناباروری در کنار این بیمارستان بیان کرد: مراکز درمان ناباروری فقط در مراکز استان‌ها وجود دارد که این مرکز با پیگیری‌های انجام شده در جهرم نیز درحال ساخت است.

رضایی از احداث واحدهای اقامتی خیرساز در این بیمارستان خبر داد و افزود: در این مجموعه ۵۰ واحد اقامتی و یک آشپزخانه به منظور ارائه خدمات رایگان به همراهان بیمار توسط یک خیر احداث می‌شود.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: بیمارستان جهرم نزدیک به ۶۵ درصد پیشرفت داشته و تجهیزات آن خریداری و طبق برنامه ‌زمانبندی با تأمین منابع مالی، پیمانکار باید عملیات اجرایی آن‌را در سال ۹۷ به پایان برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار