۶۵۰ کیلوگرم جگر گوسفندی فاسد در شیراز معدوم شد.
کد خبر: ۵۵۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 16 January 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: وفا رییس اداره دامپزشکی شهرستان شیراز گفت: از اول دیماه سال جاری تاکنون توسط بازرسین نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی اداره دامپزشکی شیراز هزار و ۱۲۳ مورد بازدید از مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شده است.

وفا افزود: در این بازرسی‌ها ۶۵۰ کیلوگرم جگر گوسفندی تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.

وی همچنین از پلمپ ۱۳ واحد متخلف که در آن اقدام به کشتار غیر مجاز دام خبر داد و بیان کرد: ۸ واحد عرضه مرغ زنده در محدوده دهپیاله و وزیرآباد پلمپ شد.

وفا از کشف و ضبط ۲۴ لاشه گوسفندی (۳۲۱ کیلوگرم) مسموم شده و معدوم کردن آن با حکم مقام محترم قضایی خبر داد و اظهار داشت: بازدید از تمامی رستوران ها، بیرون بر و فست فود‌های خیابان معالی آباد و فرهنگ شهر و حد فاصل پل معالی آباد تا شهرک بزین و کشف و ضبط ۱۸۴ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد و غیرقابل مصرف، ضبط و معدوم سازی آن و اخطاریه به متصدیان متخلف واحد‌های مذکور از بازرسی‌های اخیر اداره دامپزشکی بوده است.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان تصریح کرد: شهروندان از خرید گوشت قرمز از واحد‌های غیرمجاز که فاقد مهر و لیبل دامپزشکی است و از خرید لاشه و دام‌های زنده در حاشیه شهر که خارج از کشتارگاه ذبح می‌شوند اکیدا خودداری کنند و موارد مشکوک را به شماره ۷۱۳۲۲۳۳۰۷۲ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار