فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: در راستای ارتقای امنیت و آرامش در محله‌ها وشهرک‌ها، گشت‌های محله محوربسیج با حضور بسیجیان آغاز شد.
کد خبر: ۵۵۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 17 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:سرهنگ پاسدار موسی زارعی  در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: در اجرای این طرح برنامه ایست و بازرسی کمتر مورد توجه قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های بسیج با تعامل و توافق نیروی انتظامی و مراجع قضایی در سراسر کشور اجرایی و در شهر شیراز طی دو ماه اخیر آغاز شده است.

زارعی با اشاره به اینکه با مردمی کردن امنیت و بهره‌گیری از حضور بسیجیان شاهد ارتقای امنیت وآرامش در محله‌ها هستیم، افزود: در این طرح گشت‌های بسیج به صورت تیم‌های سه و یا 5 نفره به صورت شبانه در محله‌ها ، کوچه‌ها به صورت پیاده و خودرویی امینت جانی و مالی شهروندان را برعهده دارند.

فرمانده ناحیه بسیج ثارالله شیراز گفت: طرح گشت‌های محله محور بسیج در کنار تیم‌های گشتی عملیاتی و تورهای ایست و بازرسی در محدوده غرب شیراز اجرا شده است.

وی افزود: شاخص ترین مواردی که از سوی نیروی انتظامی و بسیج مورد توجه جدی قرار گرفته است برقراری نظم، امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه است و برای رسیدن به این هدف از تمام توان و ظرفیت‌های این نهاد مردمی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار