یک واحد صنفی در سپیدان به علت عدم رعایت موازین بهداشتی و بی توجهی به تذکرات بازرسان بهداشت محیط پس از صدور اخطار 48 ساعته پلمپ شد .
کد خبر: ۵۵۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 17 January 2018

تابناک فارس به نقل از مارگون:مریم عباسی ،مسئول واحد بهداشت محیط ضمن اعلام این خبرگفت : در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط این شبکه به صورت روزانه ، در دو نوبت ساعات اداری و ساعات غیر اداری از واحدهای صنفی سطح شهر بازدید می‌کنند .

عباسی تاکید کرد: باصنوفی که موازین و مقررات بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت جامعه را به خطر اندازند برخورد جدی خواهدشد و درهمین راستا یک واحد متخلف نیز پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده قضایی پلمپ شد .

وی اضافه کرد: این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت اصول و موازین بهداشتی؛ پس از مشاهده دو مرحله تخلف بهداشتی (اجناس تاریخ مصرف گذشته ) و به دلیل عدم رفع نقص ،محل کسب برابر قانون و مقرارت مربوطه پلمپ شد.

مسئول واحد بهداشت محیط تصریح کرد : به منظور تامین سلامت مردم و ارتقای شاخص های کیفی مواد غذایی تمامی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی خصوصا مراکز تهیه و توزیع حساس ، همواره مورد بازرسی قرارگرفته ودرصورت رویت تخلفات بهداشتی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

عباسی گفت : در راستای آیین نامه اجرایی دستورالعمل رسیدگی به تخلفات بهداشتی ماده 13 قانون مواد خوردنی ، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، یک واحد سوپرمارکت بعد از طی مراحل قانونی و صدور اخطاریه پلمپ 48 ساعته ، به دلیل عدم رفع نواقص بهداشتی در زمان مقرر توسط مهندسین بهداشت محیط پلمپ گردید .

وی خاطر نشان کرد :شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح عرضه می توانند با سامانه مدیریت مردمی با شماره تلفن 190تماس گرفته و بازرسان بهداشت محیط را جهت اقدامات بعدی مطلع نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار