رمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان "لارستان" خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 17 January 2018

تابناک فارس به نقل از میزان:سردار احمدعلی گودرزی، گفت: ماموران انتظامی شهرستان "لارستان" با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر با یک دستگاه خودرو نیسان را در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد. پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت ماموران انتظامی اقدام به تیر اندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

سردار گودرزی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان یک تن و ۵۲۳ کیلو مواد مخدر شامل ۹۸۵ کیلو تریاک و ۵۳۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار