بزرگترین کارخانه تولید رینگ اسپورت خاورمیانه و سومین تولید کننده بزرگ این محصول در دنیا با تولید بیش از ۱۰ هزار رینگ اسپورت در فارس قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 17 January 2018

تابناک فارس ب نقل از باشگاه خبرنگاران: احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از کارخانه تولید رینگ اسپرت در ناحیه صنعتی ده فاضل نی ریز با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت‌های داخلی، استفاده بهینه از منابع انسانی در جهت تولید محصول با کیفیت، مطابق با آخرین استاندارد‌های روز جهان و خودکفایی کشور از مهمترین جلوه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: سرمایه گذار این مجموعه صنعتی با در پیش قراردادن این رویکرد‌ها موفق به تولید محصولاتی شده که در سطح جهانی قابلیت عرضه دارد و کیفیت محصول نیز حتی بالاتر از نمونه‌های مشابه خارجی است و در تولید انواع محصولات رینگ اسپورت جزو برند‌های معتبر جهانی است.

محمد حسین مربی مدیر عامل شرکت کارخانجات رینگ اسپورت نی ریز نیز در این بازدید با اشاره به بخشی از ظرفیت‌های این مجموعه صنعتی در انتقال و بومی سازی دانش فنی تولید این محصولات بیان کرد: از سال ۱۳۸۵ فعالیت این مجموعه صنعتی در حوزه تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی آغاز و هم اکنون به عنوان بزرگترین شرکت تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی در ایران و خاورمیانه مشغول فعالیت است.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون در سطح جهان، ۱۰ مجموعه صنعتی تولید رینگ اسپورت به فعالیت می‌پردازد، ادامه داد: این کارخانه با ظرفیت تولید افزون بر ۱۰ هزار رینگ اسپورت بزرگترین کارخانه تولید این محصولات در خاورمیانه و سومین تولید کننده بزرگ دنیا است.

مدیر عامل شرکت کارخانجات رینگ اسپورت نی ریز اضافه کرد: هم اکنون افزون بر ۴۰۰ نفر به طور مستقیم در این شرکت مشعول به کار هستند که بزودی این تعداد به ۵۲۰ نفر خواهد رسید.

محمد حسین مربی بین کرد: در حال حاضر انواع رینگ‌های آلومینیومی را برای خودروسازان ایرانی تولید کرده و در کنار آن سایر قطعات موتوری مانند فیدبک تایر، موتور EF۷ و یا اولماژو را برای موتور EF۷ تولید می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بطور تقریبی حدود ۷۰ درصد از ماده اولیه این محصولات از آلومینیوم است.

مدیر عامل شرکت کارخانجات رینگ اسپورت نی ریز گفت: امکان تولید رینگ در همه سایز‌ها از سایز ۱۳ تا سایز ۱۹ برای محصولات در این مجموعه صنعتی فراهم شده است و مشتریان محصولات ما ایران خودرو، سایپا و کرمان خودرو هستند.

محمد حسین مربی افزود: نیرو‌های داخلی همه مرحله راه اندازی و نصب ماشین آلات تا تولید محصول و نیز به روز رسانی خطوط تولید را انجام می‌دهند و هیچ کارشناش خارجی در راه اندازی کارخانه و نیز تولید آن دخالت نداشته است.

مربی به اجرای طرح توسعه در این مجموعه صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی خط جدید تولید، برای ۱۲۰ نفر دیگر ایجاد اشتغال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار