انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در بیانه ای نوشت: افتراها به جانب نماینده ولی فقه در استان فارس و امام جمعه شیراز، تلاش مذبوحانه دشمن در راستای مخدوش کردن شخصیت ایشان است.
کد خبر: ۵۵۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 18 January 2018

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری دانشجو: انجمن اسلام دانشجویان دانشگاه شیراز در واکنش به هجمه‌های اخیر علیه نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نوشت: دشمنان این ملت همواره در راستای ایجاد بدبینی و کینه توزی نسبت به علمای مبارز این دیار از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند چرا که تنها راه مقابله با حرکت انقلابی این مردم شریف را هدف قرار دادن پیشوایان، بزرگان و خادمان آنها می دانند.

در روزها و ماه‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که عده‌ای با هدایت هدفمند هجمه‌ها و توهین‌ها و افتراها به جانب نماینده ولی فقه در استان فارس و امام جمعه شیراز، تلاش مذبوحانه‌ای را در راستای مخدوش کردن شخصیت ایشان آغاز کرده اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است که این جنس از تخریب‌ها که که شباهت‌هایی با توهین های مکرر به جانب نماینده فقید در استان فارس دارد، امتداد خط کور تخریب شخصیت نمایندگان رهبری معظم انقلاب در این دیار است.

این بیانیه می‌افزاید: آیت الله ایمانی که از ابتدای انقلاب در سنگر مبارزه علیه طاغوت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشته اند. چه آن زمان که با حکم امام راحل(ره) امامت جمعه کازرون را عهده دار شدند و چه آن زمان که با حکم مقام معظم رهبری امامت جمعه بوشهر و پس از آن با حکم معظم له نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز را به عهده گرفتند همواره منادی وحدت و بصیرت و منشا خدمات بسیاری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده اند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

 

 1

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار