افتتاح و بهره‌برداری از بخش احیاء کارخانه فولاد نی‌ریز و افتتاح فاز دوم کارخانه رینگ اسپورت نور نی‌ریز با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۵۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 18 January 2018

تابناک فارس به نقل از هورگان:به گفته فرماندار نی‌ریز قرار است در هفته دوم بهمن‌ماه دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به دعوت استاندار فارس به منظور افتتاح و بهره‌برداری از بخش احیاء کارخانه فولاد نی‌ریز و همچنین فاز دوم کارخانه رینگ اسپورت نور نی‌ریز به این شهرستان سفر نماید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در یکی دو روز اخیر مطالبی در فضای مجازی مبنی بر افتتاح سد چشمه عاشق مطرح شده لذا به اطلاع عموم مردم و فعالان فضای مجازی می‌رساند سد چشمه عاشق در سفر رئیس جمهور به استان فارس افتتاح گردیده و آنچه اکنون جناب آقای استاندار در یکی از جلسات استانی اعلام نموده منظور «بازدید از سد چشمه عاشق» و بررسی وضعیت شبکه‌های زیر دستی سد برای تأمین آب شرب روستاهای بخش قطرویه خواهد بود که در صورت فرصت کافی و امکان برنامه‌ریزی این بازدید انجام خواهد شد.

فرماندار نی‌ریز افزود: موضوع تأمین آب شرب روستاها و شهر قطرویه اولویت اول شهرستان است که در سفر مهرماه سال جاری جناب استاندار با پیگیری فرمانداری و نماینده محترم مجلس مصوب گردیده و پیگیر اعتبار و اجرای آن هستیم.

وی تصریح کرد: برخی از افراد که با هر انگیزه‌ای مطالب دیگری را در خصوص انتقال آب به سایر نقاط مطرح می‌کنند اگر چه شاید از سر دلسوزی باشد ولیکن اطلاعات کافی نداشته و توصیه می‌شود به اظهار نظرها بر اساس اطلاعات مستند صورت گیرد و از تشویش اذهان پرهیز نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص حقابه کشاورزان از سد چشمه عاشق قبلاً در سفر وزیر محترم نیرو و همچنین سفر استاندار محترم موضوع از طریق دکتر مسعودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اینجانب مطرح و مکاتبات با شرکت آب منطقه‌ای فارس انجام شده و بر اساس اعلام آن شرکت حقابه کشاورزان و باغداران محفوظ است و با اعلام فرمانداری در اوایل سال جاری آب برای کشاورزان و صاحبان حقابه آب رها گردید که تأثیرات مثبتی برای کشاورزان و باغداران صاحب حقابه داشت.

گفتنی است در این رابطه فرماندار با مدیرعامل سازمان آب منطقه‌ای مذاکره و مکاتبه نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار