استاندار فارس گفت:طبق آیات و روایات؛ یکی از اهداف نزول و بعثت پیامبر تزکیه نفس است اضافه کرد: اگر دستورات قرانی در جامعه رعایت شود مدینه فاضله مدنظر انبیا و اولیا شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۵۵۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 18 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: اسماعیل تبادار  در آیین اختتامیه هفته قران و عترت فارس با قدردانی از تلاش گران این فعالیت قرآنی اظهار داشت: قران از نظرگاه‌های بسیار؛ معجزه و مانند ناپذیر است.

وی افزود: این کتاب آسمانی؛ نور، هدایت، بیان، تبیان شفا، برهان، حکمت و اخلاق و نه‌تنها اختلافی در آن نیست بلکه رافع اختلافات است.

تبادار گفت: باید کوچکی خود را به بزرگی خدا سپرد؛ زیرا علت مستولی نشدن خوف و اندوه بر اولیای خدا تکیه‌بر عظمت پروردگار است.

استاندار فارس بابیان این‌که طبق آیات و روایات؛ یکی از اهداف نزول و بعثت پیامبر تزکیه نفس است اضافه کرد: اگر دستورات قرانی در جامعه رعایت شود مدینه فاضله مدنظر انبیا و اولیا شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: جهان امروز به طرز شگرفی از عرصه اخلاق دور شده و تنها راه سعادت جامعه پناه بردن به اخلاق و توجه به بعد اخلاقی انسان است.

تبادار اظهار داشت: اجرای احکام و تعلیمات اسلام باید امیدبخش اجرایی و نه‌فقط ظاهری اجرا شود و باید آن را در امور زندگی جاری کرد.

استاندار فارس افزود: مادامی‌که احکام قرآن را تبدیل به عمل و رفتار نکنیم مانند علم بدون عمل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار