فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این راستا مقادیر زیادی کالای قاچاق با ارزش26 میلیارد و 970 میلیون ریال کشف شد.
کد خبر: ۵۵۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 18 January 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمدعلی گودرزی" اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف برخورد با قاچاقچیان کالا و مبارزه با این پدیده شوم، طی 24 ساعت گذشته و به صورت ویژه در شهرستان هاي شيراز، كازرون، ارسنجان، زرين دشت و ممسني اجرا شد.

وی با اشاره به توقیف 7 دستگاه خودرو سبک و سنگین در نتیجه اجرای این طرح، افزود: در بازرسی از این خودروها هزار و 368 كارتن قطعات يدكي موتورسيكلت، 8 تن برنج، 814 كارتن انواع لوازم جشن تولد، 68 هزار ليتر سوخت، 536 تخته پتو و 147 جفت كفش خارجي فاقد مدارک کشف شد.

فرمانده انتظامي فارس با بیان اینكه ارزش محموله هاي كشف شده 26 میلیارد و 970 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان كرد: در این عملیات ها، 9 قاچاقچی كالا دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اين مقام انتظامي ضمن تشكر از همكاری خوب مردم استان با نیروی انتظامی، از آنها خواست: با دادن اطلاعات به موقع از طریق تلفن 110، پلیس را در مبارزه با قاچاقچیان كالا و افراد سود جو یاری كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار