مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:امروز ورزش تبدیل به نیاز اولیه و ضروری مردم شده و این نیاز باید به شکل مناسبی مرتفع شود.
کد خبر: ۵۵۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 20 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حیدرعلی کامیاب در همایش صبح و نشاط که با حضور 100 هزارنفری مردم داراب و بخش‌های تابع برگزار شد، اظهار داشت: امروز ورزش تبدیل به نیاز اولیه و ضروری مردم شده و این نیاز باید به شکل مناسبی مرتفع شود.

وی با تأکید بر فراهم‌سازی زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های استان فارس بیان کرد: توزیع امکانات ورزشی باید به‌گونه‌ای باشد که همه اقشار مردم به‌ویژه قشر فرودست توان برخورداری از آن را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: حضور جمعیت کثیر مردم در این همایش نشان‌دهنده شور و علاقه آن‌ها به ورزش همگانی است.

در ادامه مراسم نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با جذب اعتبارات شاهد توسعه پروژه‌های ورزشی و آغاز عملیات آن‌ها هستیم.

رضا انصاری اضافه کرد: در دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی چند پروژه ورزشی در شهرستان داراب انجام می‌شود.

وی اشتغال را یکی از معضلات اصلی مردم داراب برشمرد و افزود: اگر متقاضیانی برای سرمایه‌گذاری اقدام کنند با رایزنی انجام‌شده پس از به جریان افتادن سرمایه، قول می‌دهیم سه برابر آورده سرمایه‌گذار به او بازگردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار