رئیس کمیته فوتبال رومیزفارس گفت: دور برگشت دومین دوره رقابت های فوتبال رومیز (فوتبال دستی ) لیگ برتر و دسته یک با شرکت 21 تیم به میزبانی شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۵۵۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 21 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد جعفر فراصت یکشنبه بیان کرد: این رقابت ها نهم بهمن ماه 96 در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه دارد.
وی اضافه کرد: در لیگ دسته یک 11 تیم و در دسته برتر هم 10 تیم با روش جدید رقابت های جهانی برگزار می شود و اجرای این روش سبب جذابیت بازی ها شده است.
فراصت ادامه داد : در پایان دور رفت این مسابقات که در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان برگزار شد در دسته یک، باشگاه امید آستانه اشرفیه با 20امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم راهبر گیلان و گردون گشت کردستان هم با 16 امتیاز دوم و سوم شدند ،تیم الوان روی زنجان با 14 امتیاز چهارم شد و تیم امین شیراز هم با 8 امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.
وی افزود: همچنین در دور رفت لیگ برتر نیز تیم خالص سازان روی زنجان با 18 امتیاز صدرنشین شد، نوتریکا کرمان با 16 امتیاز دوم شد ، تیم المپیک استان مرکزی با 10 امتیاز در رده سوم ایستاد و تیم حافظ شیراز هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل کمتر چهارم شد.
فراصت گفت: امکانات خوب شهر شیراز و با توجه برگزاری مطلوب میزبانی در سال 95 این امر سبب شد امسال هم میزبانی به شیراز داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار