مدیر اموراجتماعی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان فارس گفت:: باتوجه به اینکه بالای ۴۰ درصد جمعیت استان را کارگران تشکیل می دهند کارگران در همه عرصه ها نقش بسزای داشته و دارند ما باید به عنوان نمایندگان جامعه کار وتولید نقش و رسالت این جامعه را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۵۵۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 21 January 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: قدر خادم الحسینی در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجرانقلاب اسلامی در استان فارس ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام نسبت به شهدای بزرگوار انقلاب، گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام و نقطه ای تعیین کننده برای کشور عزیز ایران بود، آن چنان که کشور و ملت شریف ایران به برکت انقلاب اسلامی به خود باوری، عزتمندی و استقلال دست یافت.

وی همچنین با تاکید بر لزوم اهمیت برگزاری مراسم های گرامیداشت دهه پرفروغ فجر و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، خواستار برگزاری با شکوه تر برنامه های این ایام الله در استان فارس شد.

خادم الحسینی این مراسم اظهار داشت: دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهداست.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان فارس گفت: امیدوارم امسال باتوجه به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار می گیریم بتوانیم پر رنگ تر از سال های قبل حاضر شویم و این جشن بزرگ را باشکوه تر و با برنامه های جدید برگزار نمایم.

خادم الحسینی افزود: دشمنان اسلام به صراحت اعلام کردند که می‌خواهند کام مردم ایران رادر آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلخ کنند اما با درایت و بصیرت مردم انقلابی به هدف خود نرسیدند.

وی افزود: باتوجه به اینکه بالای ۴۰ درصد جمعیت استان را کارگران تشکیل می دهند کارگران در همه عرصه ها نقش بسزای داشته و دارند ما باید به عنوان نمایندگان جامعه کار وتولید نقش و رسالت این جامعه را به نمایش بگذاریم.

مدیر اموراجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان فارس با تاکید بر اینکه باید روحیه نشاط و حس امید وپیوند نسل گذشته را به نسل جدید انتشار داد، افزود: مردم باید از خدمات نظام و دستارودهای انقلاب مطلع شوند و با آگاهی از عملکرد دولت و نظام، به استقبال جشن‌های پیروزی و ایام الله بروند.

در ادامه این جلسه اعضاء در خصوص نحوه اجرا برنامه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان مقرر شد این کمیته با اهتمام ویژه نسبت به هر چه بهتر برگزار کردن مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار